Ezekkel a saját gyártású filmekkel kedveskedik nekünk a Netflix áprilisban

Lesz itt minden, ami a csövön kifér: horror, vígjáték, thriller, gengszterfilm és sci-fi dráma, szuperhős komédia és táncfilm, az egzotikusabb célországok közül pedig képviselteti magát Japán, Mexikó és Dél-Korea is.

Április 2.

Városi cowboy

Egy lázongó tini, aki az elhidegült apjánál kénytelen tölteni a nyarat, családra lel egy összetartó, fekete cowboyokból álló philadelphiai közösségben ebben az iszonyú hangulatos coming of age sztoriban. És lehet, hogy a külvárosi otthonunkban tényleg lovakat tartó marcona afro-amerikai férfiak története így a szinopszis alapján nem tűnik annyira izgalmasnak, az egyébként igaz történeten alapuló film egyrészt nagyon szép, másrészt hihetetlenül hangulatos, Idris Elba pedig, akit legközelebb a The Suicide Squadban látunk majd, most is nagyon jó.

Madame Claude

Az 1960-as évek Párizsában játszódó film hősnője a saját bordélyházán túl az üzleti életben és a politikában is hatalmas befolyással rendelkező Madame Claude, aki azonban egy elszánt fiatal nő személyében kihívóra és vetélytársra talál. A főszerepben Karole Rocher és Roschdy Zem, a film pedig természetesen valós eseményekre és valós személyekre épül.

Az égre törő

A spanyol Daniel Calparsoro filmjének főszereplője egy Angel nevű, Madrid külvárosában élő autószerelő srác (az A nagy pénzrablásból ismert Miguel Herrán), aki új barátnője, Estrella előtt szeretne bizonyítani, ezért beáll egy autókra szakosodott tolvajbandába a gyors meggazdagodás reményében. A valós események alapján készült film egyébként sorozatként folytatódik, természetesen ez is a Netflixre érkezik majd. A sorozatot a filmet is jegyző Daniel Calparsoro és Jorge Guerricaechevarría (30 ezüst) írja és rendezi.

Április 9.

Láttál valaha szentjánosbogarakat?

A több generáció történetén átívelő vígjáték hőse Gülseren, a lázadó, komisz csodabogár, aki igyekszik megbirkózni a magánnyal, szerelemmel és veszteséggel a politikai és társadalmi változások zűrzavarában. Nem ez a film dönti meg a csatorna összes nézettségi rekordját, de kedves, szimpatikus darabról van szó.

Éjszaka a Paradicsomban

Egy szigeten régóta bujkáló, ellenfelei által halálra keresett gengszter kénytelen újra felvállalni a nyilvánosságot, amikor találkozik egy nővel, akinek megvannak a saját démonai. A Hoon-jung Park (Egy új világ) rendezte eposz a Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon debütált, nagyon jó kritikákat kapott, kellemesen durva film noir főhőse a rendkívül karakteres Tae-goo Um, akiről feltehetőleg még hallani fogunk.

A lecsap csapat

Egy gonosztevőkkel teli világban két elhidegült barátnő (Melissa McCarthy és Octavia Spencer) szupererőre tesz szert, igaz, egyikük csak véletlenül, kiosztanak néhány pofont, és megvédik a városukat. A nagyon vicces előzetesről már írtunk korábban, a filmet pedig McCarthy férje és állandó alkotótársa, Ben Falcone rendezte, és náluk azért nagyjából borítékolható, mire számítsunk.

Április 14.

The Soul

Íme, egy kakukktojás, egy kínai film egy üzletember haláláról, és az ügyben nyomozó rendőrnőről, annak férjéről, aki történetesen ügyész, és az elhunyt családtagjairól, akik közül így vagy úgy, de mindenki profitál a néhai halálából – még annak szintén halott volt felesége is. Ehhez adjuk hozzá, hogy a film műfaji besorolása sci-fi dráma, és vakarhatjuk a fejünket, hogy akkor ebből mi fog kisülni. A film alapjául Jiang Bo Transfer Soul című regénye szolgált, és a címből, illetve a plakátképből én arra tippelnék, hogy a néhai egy új testben tér vissza.

Április 15.

Ride or Die

Itt a japán és leszbikus Thelma és Louise, amelyben egy fiatal lány szerelme bántalmazó férjével végez, hogy együtt lehessenek, és együtt nekivágnak az útnak. Csakhogy a megmentett nő megrémül az erőszaktól, ami beárnyékolja kapcsolatukat, amelyben mindent egyre nehezebb kimondani. A film alapja Ching Nakamura képregénye, a Gunjo volt. Íme, az angol nyelvű előzetes.

Április 16.

Into the Beat - A táncoló szív

A tini balerina (Alexandra Pfeifer) véletlenül talál rá a hiphopra, és szinte lehetetlen küldetés elé kerül: szülei nyomdokába lépjen, vagy újdonsült szenvedélyének hódoljon? Ilyen filmet speciel már vagy egy tucatnyit láttunk – na jó, a legtöbbet meg sem néztük, de tudunk róluk -, de meglehet, a német verziót még soha.

Április 22.

A potyautas

Egy Mars-expedíció során egy potyautas véletlenül súlyosan megrongálja az űrhajó létfenntartó rendszerét. Az egyre csökkenő erőforrások és a potenciálisan halálos végkimenetel lehetetlen döntés elé állítja a legénységet, mivel nincs mindenkinek elegendő oxigén. A főszerepet Toni Collette és Anna Kendrick alakítja, két olyan színésznő, akiket pont nem tudtunk eddig elképzelni egy sci-fi thrillerben. Az előzetesről már írtunk korábban.

Április 23.

Tell Me When

A munkamániás Will sutba vágja egyhangú életét Los Angelesben, hogy teljesítse az őt felnevelő nagyapja utolsó kívánságát: megnézni Mexikóváros leghíresebb látnivalóit és megtalálni az igaz szerelmet. Mondjuk, nem sokat segít a „küldetésben”, hogy már az első napon kirabolják, de innen szép nyerni.

Április 29.

Kísértő múlt

Az All Things Cease to Appear című regény alapján készült horror hőse Catherine, a tehetséges fiatal művész (az őzike tekintetű Amanda Seyfried), aki férjével (James Norton) úgy dönt, maguk mögött hagyják Manhattant, és leköltöznek egy csendes vidéki városkába. Naná, hogy nincs minden rendben a hellyel, de nem csak új otthonuk rejteget sötét titkokat, hanem a házasságuk. Az ilyen filmekben mindig a férjről derül ki valami régi mocskos ügy – üdítő jellege lenne, ha most a feleség lenne a hunyó.