A túl sok CGI-t nehezményezik.
Múlt héten került fel a Netflixre a Pusztítás, az akcióspecialista Gareth Evans (A rajtaütés, Apostol) új rendezése, főszerepben az alvilággal és a korrupt rendőrökkel szembeszálló nyomozót alakító Tom Hardyval. A kritikusok többnyire jól fogadták a filmet, bár a Port szerzője szerint
elnagyolt története és lazán felskiccelt karakterei nem üti meg azt a szintet, ami egy Hardy kaliberű színésznek kijárna - vagy amit a rendezőjétől elvártunk.”

A Netflixre frissen érkezett krimi elnagyolt története és lazán felskiccelt karakterei nem üti meg azt a szintet, ami egy Hardy kaliberű színésznek kijárna - vagy amit a rendezőjétől elvártunk.
Véleményét a jelek szerint a Rotten Tomatoes szavazói is osztják, ott ugyanis
a bemutató után közvetlenül 67 százalékos közönségértékelést kapott, ami mára lecsúszott 39 százalékra.
Ekkora visszaesés rendkívül ritka, és a kommentek alapján a nézők alighanem a túl sok CGI-t kárhoztatják az akciójelenetek alatt, illetve a rosszul megírt karaktereket. Ennek ellenére a Pusztítás még tartja magát a Netflix toplistájának élén.
Tom Hardy karrierjének legjobban értékelt filmje a kritikusok szerint a Mad Max: Harag útja (97 százalék), utána a Christopher Nolan által rendezett háborús eposz, a Dunkirk (92 százalék) következik. A nagyközönség a Hardy-életműből legmagasabbra a Warrior című bokszfilmet értékelte (92 százalékos), míg egy másik Christopher Nolan-film, az Eredet került a lista második helyére 91 százalékos közönségértékeléssel.
Hardyt legközelebb streamingen a MobLand című Guy Ritchie-sorozatban láthatjuk, amely nálunk a SkyShowtime-on debütál majd.
Via: Collider