Vigyázat, extrém spoilerveszély! Csak az kattintson, aki már tudja, mi történt Tudjukkivel az És egyszer csak...-ban!
VIGYÁZAT, SPOILERVESZÉLY!
Tényleg csak az olvasson tovább, akit nem zavar, ha elmondjuk, mi lett Mr. Biggel a Szex és New York tévésorozat folytatásában, az És egyszer csak...-ban, amelyből két epizód már megtekinthető az HBO GO kínálatában (és minden héten jön egy új rész)!
Szóval... A december 9-én adásba került És egyszer csak...-epizódban Mr. Big (Chris Noth) egyszer csak szívrohamot kapott, miután tekert egyet a Peloton márkájú szobabiciklijén, és meghalt. Több sem kellett a Peloton részvényeinek, óriási zuhanásba kezdtek (a premiert követő napokban -5,4%-on zártak), mivel sokan a szívroham okozójának magát a márkát gondolták, és nem Mr. Big egészségtelen életmódját. Némi kapkodás után végül a Peloton, ami a sorozat hivatalos szponzora is egyben, csak nem tudtak a dramaturgiai fordulatokról, közleményt adott ki, amelyben Mr. Big egészségtelen életmódját és a sok elszívott szivart nevezték meg a halál valószínűsíthető okaként. Azaz: igyekeztek megnyugtatni mindenkit, hogy nem a cég szobabringájának használata idézte elő a tragédiát. Sőt, valójában a Peloton használata valószínűleg meghosszabbította Mr. Big életét, nem pedig lerövidítette.
És itt nem is állt meg a Peloton! Villámgyorsan előrukkoltak egy új reklámmal, amely a He's Alive címet viseli, és amelyben Chris Noth szerepel, azt hirdetve, hogy Mr. Big „nagyon is él”! Sőt, a karácsonyfa mellett egy Allegra nevű edzőnek teszi a szépet (akit nem mellesleg a Peloton igazi edzője, Jess King alakít, és aki Allegra szerepében magában az És egyszer csak...-sorozatban is feltűnt, mint Peloton-edző), miközben olyan kétértelmű mondatokat duruzsol, mint az alábbiak:
Az új kezdetekre! Még egy kört? Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne tegyük.
Eközben az ismert hollywoodi színész, Ryan Reynolds narrátorként a Peloton használatának egészségügyi előnyeit ismerteti.
A reklámszpot azonban számos kínzó kérdést vet fel... Mr. Big vajon akkor most tényleg meghalt? Vagy még él? Vagy csak a Peloton-mennyországban van? Esetleg Mr. Big a Szex és New York teljes szereplőgárdájával együtt a Ryan Reynolds nevével egybeforrt Deadpool-univerzum része lett, ami sosem riadt vissza a negyedik falat áttörő, összekacsintós poénoktól?
A válasz alighanem sokkal prózaibb. A Peloton rekordgyorsasággal, mindössze 48 óra alatt készítette el a fenti reklámszpotot Ryan Reynolds marketingcégével, a Maximum Efforttal karöltve, és valószínűleg egyszerűen csak valami nagyot akartak durrantani, ami napokig beszédtéma lesz a sajtóban. Sőt, talán picit túl is tolták a (szoba)biciklit, mivel a Peloton egy elég szemtelen Twitter-üzenettel ütötte tovább a vasat:
Ha mi 48 óra alatt össze tudjuk rakni ezt a szpotot, akkor te is elkezdhetsz edzeni még ma!
Az edzésre ösztönző, kissé dicsekvő felszólítás azonban nem igazán jött be az embereknek, azonnal záporozni kezdtek a közösségi médiában az olyan válaszok, ahol a Mr. Bignél kevésbé lelkes szobabiciklizők sértve érzik magukat:
LEIRATKOZOM.
UNSUBSCRIBE. https://t.co/yy0BnvKDpb
— Evan Schreiber (@SchreiberEvan) December 13, 2021
Az ördög is keményen melózik, de a Peloton marketingesei még keményebben dolgoznak.
Devil works hard, but Peloton marketing works harder https://t.co/ss9m9YNZWh
— Cami Plaza (@CamiPlaza) December 13, 2021
No de vajon mit fog erre válaszolni Ryan Reynolds marketingcége? És mennyit fognak zuhanni a Peloton-részvények? (via Uproxx & Variety)
A SZESSÖN legújabb részében kiderül, mennyire van a vérében Lady Szomjasnak a kubai ritmus és a latin lüktetés.