De Taylor Sheridan nem bánja, hogy így sült el roppant sikeres „lovas operája”.
Lehet, hogy komolykodó sorozat a Yellowstone, de a végeredménynek nem mindig van értelme. Ezt belátja maga Taylor Sheridan, a western és előzménysorozatainak megalkotója is.
A tévés nemrég arról beszél: „A Yellostone teljesen nonszensz – egy Gretel Ehrlich nevű nagyszerű író csak a lovas operának nevezi azt, mert nincs értelme, és nem is akarja, hogy értelme legyen”. Ám hozzátette:
Mégis egy ablakot nyit egy világra: a kamera szeretettel szemléli ezt a helyet, és megpróbálja eladni azt a családos élet tökéletes helyszíneként.
Úgy véli, azért lett ennyire sikeres a sorozat és spinoffjai, mert a jól megcsinált westernre mindig vevő a közönség: hiszen ez a műfaj egyszerre tud brutális és romantikus lenni, valamint teljes egészében amerikai.

A Lawmen: Bass Reeves a valóságban is létező amerikai seriffhelyettes életét dolgozza fel, aki felszabadított rabszolgaként vágott sittre 3000 veszett hírű vadnyugati banditát.
Tovább(via Gold Derby)