Nem kevesebb mint 83 millió előfizető nézte meg a Six Underground című, fekete humorú, látványos akciófilmet.
December 13-án debütált a Netflixen Michael Bay és Ryan Reynolds legújabb közös filmje, a Six Underground - Hatan az alvilágból. A mozis blockbustereket megszégyenítően nagy, 150 millió dolláros költségvetésből leforgatott produkció lényegében egy fekete humorú akcióorgia. Mintha csak összegyúrta volna valaki a két hollywoodi sztár eddigi kasszasikereit, vagyis a Bad Boyst, a Deadpoolt és a Transformerst, és kivette volna belőle utólag az óriásrobotokat. Minden más megmaradt, szóval aki szereti a tróger humort, a látványos autós üldözéseket és az irreálisan eltúlzott, de azért menő akciójeleneteket, az semmiképp se hagyja ki! Főleg, hogy
eddig négy hét alatt nem kevesebb mint 83 millió Netflix-előfizető volt kíváncsi erre az eszelős zúzásra!
Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy ennyien indították el a lejátszást a Netflix oldalán, és maradtak a képernyő előtt legalább 2 percig. Bár a streaming szolgáltató egy-két kirívó esetet leszámítva nem szokta nagy dobra verni a nézettségi adatait, egyes tűzhöz közeli források szerint az előző nagy filmes dobásukat, a Sandra Bullock főszereplésével készült Madarak a dobozban című, bekötözött szemű főszereplőkkel teli túlélőhorrort sem nézték ennyien, mint most a Six Undergroundot! A Netflix közzétett egy másik nézettségi adatot is: Oscar-jelölt karácsonyi animációs filmjüket, a Klaust 28 nap alatt 40 millióan indították el.
A 6 Undergroundról és a Klausról egyébként a Port.hu saját podcastjében, a PORTcastben is sok szó esett, amikor sorra vettük a 2019-es év szórakoztatóipari legleglegjeit. (via The Hollywood Reporter)