Ezt a förtelmet nézi minden nap négyszázezer ember

És nem a Tények az, hanem valami sokkal durvább!

A tévénézettségről szóló cikkekben főként a főműsoridős reality-k és show-k kapják a főszerepet. Természetesen ez így is van jól, hiszen minden szempontból az esti idősáv a mérvadó. Ugyanakkor vannak azért olyan rejtett kincsek is, amikre érdemes néha-néha külön is kitérni.

Tévénézettség: Az Árulók tőrt döfött a TV2 főműsoridejébe, a Sztárbox meg is forgatta

Múlt héten újabb nagy gyomrost kapott a TV2 az RTL-től, az RTL most két olyan műsorral is előrukkolt, amik megmozgatták a tévénézőket, és kis túlzással erről beszél most mindenki.

Tovább

vagy:

Tévénézettség: Az Ázsia Expressz megette reggelire A Konyhafőnök VIP-t

Múlt héten elkezdődött az RTL-en A Konyhafőnök VIP legújabb évada, a műsor a TV2-es Ázsia Expresszel szállt harcba a nézettségért.

Tovább

Ilyen például az a műsor, ami minden hétköznap nézők százezreit köti le.

Hétfőtől péntekig 16:45-től a TV2-re kapcsol több mint 400 000 ember és ott is marad a Tényekig.

Sőt, még az után is. A kereskedelmi szempontból fontos korcsoport itt nincs jelen, mivel a heti 50 legnézettebb műsor között sehol sem szerepel. De ha a teljes lakosságot nézzük, azaz minden 4 évnél idősebb tévénézőt, akkor már ott van. Elég acélos számokkal. 

Ez pedig nem más mint egy tűzforró török szappanopera, aminek a címe: A három nővér.

A sorozat cselekménye úgy néz ki, hogy Nesrin és Sadik igazán boldogok, hogy legidősebb lányukat egy jómódú családba sikerül beházasítaniuk. Azt azonban nem sejtik, hogy a jól csengő Korman név mögött sötét titkok húzódnak...

Nagyon izgalmas, de jogosan merül fel, hogy hol van a címben szereplő három nővér? Jó kérdés. Számomra nem derült ki a megtekintett epizód alapján, de több mint gyanús, hogy nem én vagyok a célközönség. Illetve a sorozat sem úgy lett kitalálva, hogy bármelyik véletlenszerűen kiválasztott epizódot megtekintve azonnal képbe kerüljön bárki, aki addig még egy kockát sem látott az egészből. A latin szappanoperák talán ezért voltak jobbak, mert ott azonnal fel lehetett rajzolni a kapcsolati hálókat, akármikor kapcsolódott be az ember, ezeknél a török sorozatoknál viszont élvezhetetlen, illetve értelmezhetetlen a cselekmény a megfelelő háttértudás nélkül. 

Rosszabb a Szulejmánnál, pedig nincsenek is benne béna török basák

A Szerelem és más bajok egy borzasztóan idegesítő, semennyire nem vicces sorozat, ami után igazi felüdülés bármi.

Tovább

Ott kapcsolódtam be a cselekménybe, hogy lágy hegedűszóra ment a sírás egy fickó meg egy nő között. Nehezen, de kiderült, hogy ők férj és feleség, de válnak, mert a feleség anyja ezt erőlteti. Ők meg valamiért úgy vannak vele, hogy oké. De közben mégsem. A fickó meg olyan kábító dumákat tol, hogy  

Nálam van a szíved. Elvettem. Itt van - mutatja a fickó a saját szívéhez nyomva a csaj kezét. 

Az indokolatlan "Ki a nagyobb áldozat ebben a kapcsolatban?" című bőgőverseny után végre elcsattan egy csók, majd  bemennek a szobába, ahol a földön fekszik a csávó anyja.

Forrás: MediaPress

 

Ez volt így egy jelenet, amit követett még egy végtelenül kínos főzőcskézés, majd az elkészült tojásos lecsó elfogyasztása édes hármasban. A gőzölgő étel fölött bukott ki az elpityeredő anyuka szájából a súlyos titok, hogy a másik anyós végzi az aknamunkát a két fiatal kapcsolata ellen, plusz amúgy a férje, mármint az ő férje, a csávó apja frankón kisemmizte váláskor. 

Ez a három jelenetbe sűrített eposzi dráma ki is tartott az első reklámszünetig. A történet aztán oda kanyarodott, hogy amúgy a válás ellen harcoló csávó azt mondja az anyósának, hogy jó, akkor meglesz a válás, de amint megszületik a gyerek, akkor ő bosszúálló apukaként fog visszatérni. Erre egyből leoltja az anyós, hogy milyen dolog már az, hogy a még meg sem született gyerekével fenyegetőzik itt.

Tehát az ide-oda cikázó kacifántos cselekmény, a szereplők könnyen változó motivációi miatt érthető, hogy ennyire leköti a nézőket, hisz soha nem lehet tudni, hogy ki mit fog csinálni a következő pillanatban, azt meg pláne nem, hogy miért. A Nolan-filmek kibogozhatatlanságával vetekedő A három nővér pazar szórakozás kicsiknek és nagyoknak egyaránt, és feltehetőleg a kereskedelmi szempontból fontos korosztályt, az agyondiplomázott kenyérkeresőket azért nem tudja leültetni a tévé elé, mert a műsor ideje alatt még nincsenek otthon.