Már Super Bowl sincs Ben Affleck és Jennifer Lopez nélkül

De Steve Martin, Will Ferrell és Maya Rudolph is eladta magát. Ez volt a 6 kedvenc reklámunk idén.

Megvolt az év legfontosabb (amerikai) sporteseménye, a Super Bowl, amely számunkra a tojáslabdázás helyett inkább a reklámok miatt érdekes. Már megmutattuk, melyek voltak idén a legjobban várt filmelőzetesek, de pár napja a reklámok közül is válogattunk. Íme, még egy csokorra való hirdetés.

6. Google Pixel és Amy Schumer

A fiatalabb közönséget megszólítva a Google Pixel azt hirdeti, hogy a Pixel 7 képes eltávolítani a háttérben lévő embereket, élessé tenni az elmosódott fotókat, és ezt többek közt Amy Schumer komikus demonstrálja azzal, hogy kiradírozza az exeit a fotókról.

5. Steve Martin és a Pepsi

A komikuslegenda Steve Martin a Pepsi reklámjában azzal viccelődik, hogy olyan hihetetlenül jó színész, hogy képes csalódottságot, izgatottságot, örömöt és még sok minden mást is eljátszani - még akkor is, amikor a Pepsit kóstolja. De tényleg ízlik neki a cukros üdítő? A reklám ravasz módon nyitva hagyja a kérdést.

 

4. M&M’s és Maya Rudolph

2022 januárjában bejelentették, hogy az M&Ms figurák új dizájnt kapnak, hogy „a karakterek az emberi személyiségek és kulturális hátterek szélesebb körét képviseljék”. A konzervatív médiumok megmondóemberei élesen reagáltak ezekre a változtatásokra, az M&M’s új reklámja pedig valószínűleg erre a felhördülésre adott vicces reakció akar lenni.

Még januárban a vállalat tett egy (fiktív) bejelentést, mi szerint a karaktereket ideiglenesen visszavonják, és helyükre Maya Rudolph komikus lép, aki a saját képére formálva az M&M's márkát, Ma&Ya's néven cukrozott kagylót dob majd piacra. Ezt a poént csapták most le a Super Bowlon.

3. Ben Affleck és a Dunkin’

Ben Affleck, aki nemrég a Grammy-átadón mémcsapdába került, most a Dunkin' reklámja kedvéért visszatért gyerekkora helyszínére, Massachusettsbe, ahol a kávézóláncot alapították, hogy saját maga szolgálja ki a vásárlókat. A 30 másodperces reklámban az autóval a rendelésüket átvevő emberek civileknek tűnnek, akik persze meglepődnek a világsztár látványán. Van, aki szelfizik is vele, de akad olyan is, aki nem ismeri fel.

Az Affleck által rendezett reklámban Jennifer Lopez is tiszteletét teszi. Ahogy az ablakhoz húzódik, megkérdezi a férjét: "Mit keresel itt?", mire az így reagál:

Kínos helyzetbe hozol a barátaim előtt..."

Az énekesnő erre megkérdezi tőle, hogy tényleg ezt csinálja egész nap, amikor azt állítja, hogy dolgozni megy? Affleck erre leadja a műszakot, de előtte még J.Lo rendelését is teljesíti.

 

2. GM és Netflix + Will Ferrell

Mi lenne, ha a Netflix sorozataiban ezúttal egy elektromos GM-autót használnának a benzines kocsik helyett, teszi fel a kérdést Will Ferrell, és látjuk is, ahogy áthajt több Netflix-sorozat univerzumán, például a Squid Game-en, a Bridgertonon és a Stranger Thingsen. Közben viszont megharapja egy zombi, így a végére ő maga is átváltozik. Szomorú.

1. Tubi

A szakértők szerint az est legjobb reklámját a Tubi villantotta meg, és ehhez csak 15 másodpercre volt szüksége. A reklámokért cserébe ingyenes streamingtartalmakat kínáló Tubi ugyanis eljátszotta azt, hogy véget értek a reklámok, és folytatódik a közvetítés, de valójában egy álstúdió jelent meg álműsorvezetőkkel, majd kimerevedett a kép, és valaki a felugró menüből kiválasztotta a Tubi ikonját, majd kitallózta a Mr. és Mrs. Smith című filmet.

via: THR / Indy100 / Unilad