A konkurenciának esélye sem volt, a TV2 fölényesen megnyerte a nézettségi versenyt.
Március 14-én, a nemzeti ünnep előestéjén többszöri halasztás után a TV2 végre leadta a már bemutatása előtt hírhedtté vált Elk*rtuk című fikciós elemekkel színezett politikai thrillert, a "Gyurcsány-filmet", méghozzá reklámok nélkül. Az átütemezés igen jól sült el, mert az RTL Klub a hosszú hétvége hétfőjén nem sugárzott saját készítésű sorozatot, így minden adott volt, hogy a nagy dérrel-dúrral beharangozott Elk*rtuk nyerje meg a nézettségi versenyt. Így is történt. Az RTL-en vetített a Szépség és a Szörnyeteg élőszereplős feldolgozása, majd a Pesti Balhé című magyar akcióvígjáték szerény sikert ért el.
A 21 órakor adásba került Elk*rtuk című film 15,4%-os közönségarányt ért el a 18-59 évesek körében, 14,0%-ot 18-49-ben és 15,5%-ot a teljes lakosságra vetítve. A nézettség tekintetében legfontosabbnak számító 18-49 éves célcsoportból 184 ezren nézték a filmet, a teljes lakosságot tekintve (4 évestől felfelé) 545 ezren követték figyelemmel a Kálomista Gábor nevével fémjelzett produkciót.
Az Elk*rtuk 2021 legnézettebb magyar filmje volt, és felkorbácsolta a kedélyeket, sőt botrányok is övezték: kiderült, hogy nézőket buszoztattak a vetítésekre, voltak olyan középiskolák, ahol kötelezővé tették a megtekintését. Emellett a Kossuth Rádióban tényként közölték a film olyan elemét, ami egyértelműen fikció, így helyreigazításra kötelezték a rádióadót, de a film finanszírozása kapcsán is felmerültek kérdések. A filmet reklámok nélkül vetítették, így a nézők nem kapcsoltak át az elviselhetetlenül hosszúra nyúlt reklámszünetekben másik csatornára, hogy aztán ottragadjanak.
(Forrás: Media1)