A járvány alatt előtérbe került a munkaerő megtartása, hogyan kommunikálja ezt hatékonyan és megnyugtatóan egy nagyvállalat? Milyen PR-kihívásai voltak 2020-nak eddig, milyen, eddig nem látott feladatai voltak a pr-ügynökségeknek? Kerekasztal-beszélgetést is szervezünk a témában: hogyan került minden eddiginél jobban előtérbe a purpose driven marketing fogalma, milyen felelőssége van a márkáknak egy világjárvány idején, milyen márkakommunikációs vonzatai vannak ennek, és hogyan hat ez a kreatív stratégiák megalkotására?
- Előadók: Bödör András (Telekom, Senior brand expert), Kreiter Éva (Dreher, HR-igazgató), Szántó Balázs (Noguchi Porter Novelli, ügyvezető)
- A kerekasztal résztvevői: Balatoni Zsófia (Uniomedia, társ-ügyvezető), Pőcze Balázs (Mito + a haverok, kreatívigazgató), Szabó Béla Attila (Magyar Telekom, márkakommunikációs igazgató), Szinai Ádám (CIB Bank, marketing- és kommunikációs igazgató)