Három népzenész cimbalmos, akik erősen kötődnek az autentikus népzenei
forrásokhoz és ugyanakkor keresik a korszerű formákat, valamint a teremtő
improvizációk lehetőségeit. Mindezt egy olyan hangszeren, amely élő
hungarikum.
Balogh Kálmán az egyik legismertebb cimbalmos nemcsak Magyarországon,
de nemzetközi viszonylatban is. Tevékenységének két fontos területe a
koncertezés és a tanítás. Briliáns technikai tudással, kifinomult ízléssel, magas fokú improvizációs készséggel, a különböző zenei irányzatok iránti olthatatlan kíváncsisággal és nyitottsággal alkotó sokoldalú előadóművész, melynek következtében rendszeresen más-más formációkban muzsikál. Repertoárja magyar és más népek zenéjétől autentikus cigány, klezmer zenén és mindezek
feldolgozásán át, a világzenén keresztül a jazz és klasszikus zenéig terjed.
Szabó Dániel cimbalomművész kutatási területe és legfőbb zenei kifejezési
formája az autentikus népzenei megszólalás. Saját projektje a Pázsint is erre a koncepcióra, a székelyföldi hagyományos zenére épül. Ezenkívül számos világzenei formációban működött közre és játszik ma is. Jelenleg a Bazseva, az Uljana Quartet és Tímár Sára és zenekarának cimbalmosa és a Zeneakadémia tanársegéde.
Zimber Ferenc már életútja kezdetén a zene irányába orientálódott, amely a
zeneakadémiai tanulmányain keresztül mostanra előadóművészi pályává érett.
A cimbalom iránti érdeklődése már ifjúkorától fogva hajtotta a különleges
hangszer mind részletesebb megismerése felé. Népzenei elhivatottsága végigvonul mindazon együttesek, zenekarok során, akikkel valaha is együtt zenélt, mint például Méta, Téka, Buda Folk Band. Jelenleg a Magyar Állami Népi Együttes hivatásos zenésze.