Km.: Kolonits Klára (szoprán), Kállai Ernő, Zalai Antal (hegedű), Fülei Balázs, Borbély László, Csalog Gábor, Kemenes András (zongora)
Sosztakovics: 5 darab két hegedűre és zongorára
Schubert: Im Frühling, D. 882, Die Junge Nonne, D. 828, Die Forelle, D. 550, Der Wanderer, D. 489, Blondel Zu Marien, D. 626
Bach–Kurtág: Hét korál
Kurtág: Harangok, Kéz a kézben, Dühös korál, Hommage à Halmágyi Mihály
Sosztakovics öt darabja két hegedűre és zongorára különös helyet foglal el az életműben. A Kállai Ernő és Zalai Antal előadásában megszólaló sorozat nem a megszokott, tépelődő Sosztakovicsot állítja elénk: ez a zene mintha arra szolgáltatna bizonyítékot, hogy Sosztakovics is képes volt mosolyogni. Az öt tételt a zeneszerző egyik barátja állította össze – Sosztakovics jóváhagyásával – különböző film- és balettzenékből. Kolonits Klára és Borbély László Schubert hatszáz dalából válogatott össze egy sorozatot. A dalok, amelyek Schubert korabeli hírnevéért kezeskedtek, s amelyeket az akkori bécsi közönség slágerként fogyasztott, az emberi lélek legmélyebb és legmagasabb régióit járják be, s arra szolgáltatnak bizonyítékot, hogy a közérthető dallamosság, és a szellemi mélység nem egymást kizáró fogalmak. Közérthető dallamokat használnak azok a gyülekezeti énekek is, amelyek Bach kezében a nyugati kultúrtörténet legmagasabbrendű műalkotásaivá váltak. Ezek közül a korálfeldolgozások közül írt át négykezesre hetet Kurtág György, napjaink legjelentősebb zeneszerzőinek egyike. Ezek az analitikus átiratok, amelyek úgy világítják át e régi zenéket, mint valamiféle szellemi röntgengép, Kurtág néhány négykezes tétele mellett fognak megszólalni Kemenes András és Csalog Gábor duójában.