Közreműködik a Magyar Rádió Énekkara, N. N., László Boldizsár, Gál Erika, Balatoni Éva, Kelemen Zoltán, Kálnai Zsófia
Puccininek már kisgyermekként élete részévé vált az egyházi zene: kisfiúként énekelt a templomkórus alt szólamában, ötéves korától tanult orgonálni édesapja irányításával, majd annak halála után – tízéves korától – a bencés templom orgonistájaként segítette a családot a fizetésével. A Messa di Gloriát mindössze 22 évesen írta, és a misét a luccai bemutató után hosszú évekig a feledés homálya borította.
Az egyházi mű több részlete ismerősen csenghet, mivel azokat később felhasználta operáiban: a Tosca I. felvonásának fináléjában a Gloria részlete, a Manon Lescaut II. felvonásának madrigáljában az Agnus Dei szólal meg, az Edgar című opera ravatali jelenetében pedig a Kyrie részleteire ismerhetünk rá.
Parasztbecsület
Koncertszerű előadás olasz nyelven, magyar és angol felirattal
Pietro Mascagni egyfelvonásosáért valósággal megőrült a világ: váratlanul robbant be az operaéletbe ő maga, és merész, új témát feszegető operája is, amelyet százak utánoztak utána, s amellyel olyan sikereket aratott, amelyeket később egyetlen művével sem tudott túlszárnyalni. Mascagni a verismo egyik fő művét alkotta meg: operájában mindennapi hősöket láthatunk, akik saját, fékezhetetlen szenvedélyüknek válnak áldozatává.
Rabul ejtő, érzéki muzsika, magával ragadó, feszült dráma. Szerelem, félténység - és bosszú.