Km.: Sebastian Nylund (gitár), Jørn Øien (billentyűs hangszerek), Tor Egil Kreken (bőgő), Rune Arnesen (dob), Modern Art Orchestra (művészeti vezető: Fekete-Kovács Kornél)
Kétféle arcát is megmutatja ezen az estén a norvég énekesnők kiemelkedően sikeres generációjának talán legnagyobb hatású képviselője, Rebekka Bakken. Egyrészt azt, amelyiket a Tom Waits-számok újraértelmezéseit tartalmazó Little Drop of Poison című albumon ismerhettünk meg - itt a nagy kreativitást igénylő művészi feladatok megvalósításakor különösen elemében lévő Modern Art Orchestra kíséri majd -, másrészt a legutóbbi, Things You Leave Behind című lemezén megszólaló, a bluesra fogékony díváét.
Abban az értelemben tekinthetjük Bakkent dívának, hogy lényével, lenyűgöző terjedelmű és fényű hangjával koncerttermeket tölt meg; személyiségének varázsa, magával ragadó történetmesélő képessége azonban messze túlmutat a felszínközeli szórakoztatáson. Az autodidaktaként hegedülni és zongorázni tanuló Bakken filozófiai és közgazdasági tanulmányokat folytatott, majd gondolt egy merészet, és New Yorkba költözött, amitől zenészi pályája kiteljesedését remélte. Rendszeresen fellépett Wolfgang Muthspiel osztrák származású gitárossal, majd Julia Hülsmann német zongoristával dolgozott, vele vette fel a Scattering Poems című albumot. Az igazi sikerek akkor jöttek el számára, amikor Bécsbe helyezte át székhelyét, a The Art of How to Fall két országban is aranylemez lett - hiába választja kifejezőeszközéül a jazzt, a bluest, akár egy csipet ragtime-ot vagy gospelt, ő mégis ízig-vérig európai énekesnő. Megkapta az Amadeus Awardot, Ausztria legjelentősebb zenei díját, de többször jelölték ECHO-díjra is. Ma már ismét Norvégiában él. A nehézségek után mindig felállni és megújulni képes énekesnő dalaiban is átadja az érzést, milyen új energiák, utak, szerelmek nyílnak az elengedés által.