Következzék néhány emlékezetes reklám a 90-esekből, mely hűen bizonyítja: marketingfronton Németországban sem volt sokkal jobb a helyzet, mint nálunk.
Arnold Schwarzenegger, Matt Damon, Ben Affleck, Jenna Ortega és egy rakás további hollywoodi sztár komédiázott önfeledten a Kansas City Chiefs–Francisco 49ers-meccs reklámszünetében.
Idézzünk fel néhány klasszikust Sas István reklámjai közül, melyek különös kegyetlenséggel próbáltak „finomságokat” lenyomni a torkunkon!
Reklámok vannak, jó pár népszerű cím viszont nincs a streamszolgáltató új, olcsó előfizetéses kínálatában.
1990. környékén a Skála Kópé már a kiégett kabalák szigetén töltötte száműzetését, az ország népében pedig élt a remény, hogy a „Jóska-Gyurka-véreshurka”- és a „nem lehet megunni”-kaliberű szellemi szőnyegbombázás befejeztével a reklámok univerzumában is beköszönt a rendszerváltás. Bizonyos értelemben így is történt, de nem állítjuk, hogy volt benne köszönet.
Rájár a rúd a Netflixre: idei első negyedéves jelentése szerint a streamingszolgáltató mintegy 200 ezer előfizetőt vesztett el, és várhatóan további kétmillióval nő ez a szám a következő negyedévben.
Február 14-én rendezik a Super Bowlt, az NFL döntőjét, ahol a legelborultabb reklámok is helyet kapnak a mozielőzetesek mellett. Itt van pár teaser.