Legyen szó egy menő napszemüvegről, a "világ legerősebb kézifegyveréről", egy aprócska autóról vagy egy borfajtáról, egy sikeres film nagyon be tud segíteni a marketingnél - de persze ezzel is vigyázni kell.
Magyarország egyik legnézettebb műsorában olyan jelöletlen termékelhelyezést toltak le, ami felér egy öngóllal.
Vannak olyan filmek, amelyek nem vacakolnak azzal, hogy diszkréten helyezzék el a terméket, inkább megteszik főszereplőnek.
Jean-Marie Poiré Jean Reno és Christian Clavier főszereplésével megvalósított agymenését egyszerűen nem lehet megunni. Idézni biztos mindenki tud belőle – na de ezeket az érdekességeket hallottátok már?
A filmekbe ágyazott reklám majdnem egyidős a filmgyártással, és mára sok millió dolláros üzletággá nőtte ki magát, sőt, a nagy produkciók létre sem jöhetnének a drága termékelhelyezés nélkül, de azért vannak furcsa esetek.
Nem fogod elhinni, mit találtak ki a népszerű Netflix sorozat gyártói és a Coca Cola marketingesei a közelgő harmadik évad kapcsán!