Nem fogod elhinni, mit találtak ki a népszerű Netflix sorozat gyártói és a Coca Cola marketingesei a közelgő harmadik évad kapcsán!
Július 4-én kerül fel a Netflixre a Stranger Things harmadik évadának mind a nyolc epizódja, és ennek örömére a Coca Cola most csütörtöktől újra piacra dobja legendás 1985-ös termékét, a New Coke-ot. A kapcsolódási pontot pedig az jelenti, hogy a sci-fi/horror széria új szezonja 1985 nyarán játszódik.
A sorozatban mindig is nagy szerepe volt a korabeli hangulat pontos megidézésének, akár a betétdalok, akár a különböző akkori termékek segítségével (konkrétan kólás dobozt is lehetett már látni) – így a Coca Cola-féle termékkapcsolás sem fog kilógni a sorból. A Stranger Things alkotói, a Duffer fivérek ráadásul azt mondták, mindig is fontos szerepet szántak az új évadban a New Coke-nak.
„Mindig is úgy volt, hogy az új évadban benne lesz a New Coke. Éppenséggel ez volt az egyik első ötletünk a harmadik szezonhoz kapcsolódó brainstormingon.
’85 nyarán járunk, és ha a korabeli nagy popkulturális pillanatokról beszélünk, akkor a New Coke tényleg nagy szám volt akkoriban.
Inkább az lett volna fura, ha kihagyjuk” – nyilatkozták az alkotók a New York Timesnak.
A New Coke-ot annak idején azért dobták piacra, hogy valamivel visszavágjanak a nagy konkurensnek, a Pepsinek – ám a fogadtatás nem volt túl jó. Az új formula alapján készült üdítő nem ízlett az embereknek, akik visszakövetelték a régi Coca Colát. A cég atlantai központjába anno mintegy 40 ezer panasz érkezett telefonhívás vagy levél formájában, így néhány hónappal később inkább visszatértek az eredeti recepthez, Coca Cola Classic néven.
(via Consequence of Sound)