Még csak két és fél hónapja tart a Cartoon Network klímavédelmi kampánya, de máris több mint félmillió kihívást fogadtak el a gyerekek világszerte, többségüket a Magyarországot is magába foglaló EMEA-régióban.
A Cartoon Network kutatása megmutatja, mennyire foglalkoztatja a gyerekeket a bolygónk sorsa. A legtöbb gyerek aggódik a klímaváltozás miatt, és aktívan keresi a megoldásokat.
A gyerekcsatorna június 1-jével elindította vadonatúj klímavédelmi kampányát, amelynek célja, hogy felhívja a gyerekek figyelmét bolygónk megmentésére.
Ahogy az elmúlt több mint 10 évben, úgy március 24-én idén is lesz WWF Föld Órája. A szimbolikus 60 perces sötétség mellett azonban a világ legnagyobb önkéntes akciójának üzenete megújult: a kezdeményezés ezúttal a természeti értékekre hívja fel a figyelmet. A hazai főszervező, a WWF Magyarország izgalmas kihívást indított az esemény alkalmából.