A gyerekek már félmillió lépést tettek a klímavédelem érdekében

Még csak két és fél hónapja tart a Cartoon Network klímavédelmi kampánya, de máris több mint félmillió kihívást fogadtak el a gyerekek világszerte, többségüket a Magyarországot is magába foglaló EMEA-régióban.

A Cartoon Network nemrég elvégzett kutatása rávilágított, hogy a gyerekeket milyen

nagy mértékben foglalkoztatja a klímaváltozás kérdésköre.

A gyerekcsatorna ezért indította el a Klímabajnokok című kezdeményezést azoknak a gyerekeknek, akik készen állnak arra, hogy tegyenek bolygónkért.

Az újdonsült klímabajnokok játékos kihívások során apró, mégis nagy változásokat elindító tettekkel tehetnek Földünkért. Az interaktív honlapon megtalálhatók napi kihívások, ilyen például a „Jól esik, ha esik!”, ami fürdés helyett zuhanyzásra biztat, vagy a „Szatyorba a szatyrokkal!”, ami arra ösztönzi a gyerekeket, hogy gyűjtsék össze az otthon kallódó műanyag zacskókat és használják újra azokat. A kihívásokat a WWF-fel együttműködésben dolgozták ki, változatosságuknak köszönhetően a gyerekek önállóan, iskolai osztályokban vagy családostul is bevonhatók a környezetvédelembe.

Forrás: WarnerMedia


„A Cartoon Network Klímabajnokok kampányt úgy terveztük meg, hogy választ adjunk a gyerekek jogos aggodalmára a klímaváltozással kapcsolatban, és reagáljunk az iránti vágyukra, hogy a megoldás részesei lehessenek. (…)

A több mint 500 ezer elfogadott kihívással bebizonyosodott, hogy továbbra is felületet kell biztosítanunk a témának,

egyben lenyűgözött minket, hogy a fiatal nemzedékek milyen komolyan veszik a problémát, és ezzel minket is megihletnek” – mondta el Vanessa Brookman, a WarnerMedia gyermektartalmakért felelős EMEA-régiós igazgatója.

A Cartoon Network Klímabajnokok – ahogy arról korábban mi is beszámoltunk – június 1-jén indult el Európában, Afrikában és a Közel-Keleten, arra ösztönözve a gyerekeket, hogy játékos kihívásokon keresztül tegyenek a környezet és az éghajlat védelméért. A kampány szakmai hátterét a WWF biztosítja, és az idei évben végig folytatódik, hiszen a cél egy hosszútávú, fenntartható kampány.


(via WarnerMedia)