Csaknem egy évtized után tavasszal visszatér a legkülönösebb kungfu mester a DreamWorks Animation fergeteges sorozatának baresz új fejezetében. Bátor Sárkányharcosként végigcsinált három halált megvető kalandot, és most a sors újabb feladat elé állítja: pihenjen már egy kicsit. Pontosabban hogy legyen a Békevölgy szellemi vezetője. Ezzel van néhány nyilvánvaló probléma. Egyrészt Po annyit tud a szellemi vezetésről, mint a paleodiétáról, másrészt gyorsan találnia kell egy új Sárkányharcost, és ki kell képeznie, mielőtt átvehetné új, magas beosztását. Ám ami még rosszabb, mostanában láttak felbukkanni egy gonosz, nagy hatalmú varázslónőt, Kaméleont, aki apró gyík létére fel tudja venni bármilyen lény alakját, legyen az nagy vagy kicsi. És Kaméleon ráveti dülledt kis szemét a bölcsesség pálcájára, amivel hatalmában állna megidézni az összes gonosztevőt, akiket Po átküldött a szellemek birodalmába. Pónak tehát segítségre lesz szüksége. Meg is találja – nagyjából – egy ravasz, gyors eszű tolvaj, Zhen személyében, aki egy pusztai róka, azaz korzak, és nagyon Po bögyében van, de a képességei felbecsülhetetlenül értékesek. Ha meg akarják védeni a Békevölgyet Kaméleon hüllőkarmaitól, akkor a komikus párosnak össze kell dolgoznia. És miközben zajlanak az izgalmas és mulatságos események, Po rájön, hogy a hősök bizony a legváratlanabb helyeken teremnek…
Michael Light (Mark Wahlberg) és elszánt csapata a Dominikai Köztársaság dzsungelében teszi próbára magát egy rendkívüli 10 napos, 700 kilométeres extrémsport-világbajnokságon. A kalandvágyó sportember életében ez az utolsó lehetőség, hogy a régen áhított első helyezést elérje, a túra során azonban váratlanul egy ágrólszakadt kóborkutya szegődik melléjük. Michael és a különös, mégis méltóságteljes állat között hamarosan megbonthatatlan barátság szövődik, és a verseny végére Michael számára a győzelem, a hűség és a barátság jelentése merőben új értelmet nyer.
Kit hívsz, ha nagy baj van? Kihez fordulnál segítségért, amikor szellemek piszkálnak, kísértetek kísérleteznek veled, vagy hazajáró lelkek dúlják fel a házad? A válasz egyértelmű: a Szellemirtókhoz! De ma már nem ugyanaz a négyes száll be a legendás autóba, amikor riasztás érkezik. Viszont a híres New York-i tűzoltótorony nem változott: az új szellemirtók, a Spengler család tagjai itt találkoznak az eredeti csapattal, akik, mint kiderül, nem mentek nyugdíjba: szupertitkos kísérleti laboratóriumot hoztak létre, hogy még magasabb szinten űzhessék a szellemszakmát. Csakhogy rátalálnak egy ősi műtárgyra, amelyből elszabadul egy gonosz erő – és az öregeknek meg a fiataloknak össze kell fogniuk, hogy megmentsék a világot az új, és mindennél fagyosabb jégkorszaktól. A legendás film összes legendás szereplője (Bill Murray, Dan Aykroyd) visszatér, hogy az új generációval (Paul Rudd, Finn Wolfhard) együtt keverjék a humort a sci-fivel, a hátborzongatást a laza dumákkal.
A közeli jövőben a polgárháború által feldúlt Egyesült Államokban fotóriporterek kísérelnek meg átvágni veszélyekkel teli terepen.
A Christian Clavier főszereplésével készült Ki hitte volna? című vígjáték március 14-től látható országszerte a mozikban - szinkronizált és feliratos változatban egyaránt! Egy gazdag arisztokrata család lánya és egy Peugeot-kereskedő fia házasodni készül. A két család nem is állhatna távolabb egymástól, és különösen a lány szülei nézik rossz szemmel az esküvőt. A szülők bemutatásakor a fiatalok meglepetéssel készülnek: mindenkinek készíttetnek egy DNS tesztet, amiben megtalálható valamennyi szülő származása. Az eredmények mindenkit megdöbbentenek, s alaposan megzavarják az egyébként sem nyugodt ismerkedést. Az elszabaduló indulatokban a válogatott tréfák mellett változatos sértegetésekkel illetik egymást az összezavarodott örömszülők, és senki nem tudja tovább magában tartani a másikról alkotott véleményét. A Ki hitte volna? a legjobb francia vígjátéki hagyományokat követi. A főszerepben Christian Clavier látható, aki a kortárs francia vígjáték legnagyobb és legsikeresebb alakja. Olyan filmeket vitt sikerre, mint a Bazi nagy francia lagzik-filmek, a Jöttünk, láttunk, visszamennénk-sorozat, az Asterix és Obelix-filmek, vagy a Családi vakáció – Irány Ibiza! Mellette szerepel a filmben Didier Bourdon (Vadászidény, Alibi.com 2, Bor, mámor, Provence) és Sylvie Testud (Piaf, Lourdes, Sóhajok, Tokiói tortúra) is.
Egy pakli tarot kártya nemcsak néhány színes lap. Sokkal több annál: van, akinek az élete van benne. És van, akinek a halála. Néhány jó barát talált egy régi kártyapaklit, amelynek 78 lapján furcsa minták vannak. Mágus. Remete. Akasztott ember. Ördög. Torony… És végül: a Végítélet. Nem tudják, mi ez, és nem ismerik az alapszabályt: nem szabad olyan lapokhoz nyúlni, amelyet másnak osztottak. Szörnyű hibát követnek el, amelynek szörnyű következményei vannak: az átkozott lapok közül kiszabadul egy nem evilági gonosz lény, és a társaság tagjai egyenként kénytelenek szembetalálkozni sorsuk legborzasztóbb változatával. Aki még él közülük, az a halállal fut versenyt, hogy kiszabadítsa a jövőt abból a rettentő lehetőségből, amelyet a jóskártya ígér. A fiatal színészekkel készült misztikus horror a tarot kártya – valóban létező – titkain alapul. Látványos és hátborzongató: kihagyhatatlan mindazoknak, akik szeretnek félni a moziban.
A mindent eldöntő, minden eddiginél nagyobb háború nem ért véget azzal, hogy Kong és Godzilla szembetalálkozott és összemérte az erejét. Mert az ember most már kénytelen belenyugodni, hogy nem ő a legerősebb a földön. És nem ismeri igazán a saját világát: várja még néhány eddig rejtve maradt meglepetés. Bujkál még valami a föld alatt, ami felébredt, és pusztítani akar. Az emberiség képtelen megállítani. Talán Kong is képtelen volna. És Godzilla is. De ha ők ketten összefognának, akkor esetleg megmenekülhetnének ők is és mi is…
Az 1920-as évek Párizsában járunk. A dúsgazdag, orosz származású balerina, a legendás Ida Rubinstein társulata botrányos, határokat feszegető előadásokkal borzolja a polgárság kedélyeit. Rubinstein következő előadása bemutatására készül, és Maurice Ravelt bízza meg azzal, hogy kísérőzenét komponáljon hozzá. Ravel megalkotja élete legnagyobb sikerét, a Bolerót.
A Challengers a feltörekvő profi tenisztehetségek számára rendezett bajnokság. Itt kerül egymással szembe Art és Patrick. Akik nagyon jól ismerik egymást. Évekkel korábban elválaszthatatlan cimborák voltak. Egészen addig, míg meg nem ismerkedtek Tashival (Zendaya), aki nemcsak a legjobb volt a pályán, hanem a legvonzóbb is. A két srác egyszerre kezdett ki vele, egyszerre nyomultak rá, és egyszerre kaptak bíztató jeleket. A szőke srác kiszámítható, fegyelmezett és sikerre éhes. A barna bohém, laza és játékos. Tashi nem tud választani köztük. Aztán mégis. Aztán mégsem. Telnek az évek és a három szerelmes fiatal között nem szakadnak el a kötelékek: csak kibogozhatatlanul összegubancolódnak…
Több nemzedékkel Caesar után a harmóniában élő majmok jelentik a domináns fajt a bolygón, míg az emberek arra kényszerültek, hogy rejtőzködve éljenek. Mikor egy új, zsarnoki majomvezér hozzálát birodalma kiépítéséhez, egy fiatal majom viszontagságos útra indul, ami során kénytelen lesz kétségbe vonni mindent, amit a múltról tud, és olyan döntéseket hozni, amik egyaránt meghatározzák majd majmok és emberek jövőjét.
Lefkovics Tamás, a nagyszívű, de konok bokszedző (Bezerédi Zoltán) viszonya annyira megromlott a fiával, Ivánnal (Szabó Kimmel Tamás), hogy évek óta nem beszélnek egymással. Iván Izraelbe menekült az apjával való konfliktus elől, ortodox zsidóként ott él és alapított családot, Budapestről csak az édesanyjával (Máhr Ágnes) tartja a kapcsolatot. Az anyuka váratlan halálakor Iván a hatéves kisfiával (Leo Gagel) hazatér, hogy a zsidó hagyományoknak megfelelően egyhetes gyászt, shivát üljenek a szülői házban. A két férfin keresztül két világ feszül egymásnak, aminek a tétje a család egyesülése.
Hősünk kaszkadőr, és mint mindenkit a kaszkadőrközösségben, őt is felrobbantják, lelövik, elütik, kidobják ablakokon és leejtik magas helyekről, a mi szórakoztatásunkra. És most, frissen felépülve egy balesetből, ami kis híján véget vetett a karrierjének, a munkásosztály hősének meg kell találnia egy eltűnt filmsztárt, ki kell bogoznia egy összeesküvést, és meg kell próbálnia visszanyerni élete szerelmét, miközben a napi melóját is el kell végeznie. Mégis, mi ne ütne ki balul? A való életben is kaszkadőr David Leitch most megrendezte az eddigi legszemélyesebb filmjét, ami egy szerelmes levél az akciófilmekhez és az akciófilmeket készítő, keményen dolgozó és alulértékelt stábokhoz. Az Oscar-jelölt Ryan Gosling (Barbie, Kaliforniai álom, Drive - Gázt!) alakítja Colt Seaverst, a viharvert kaszkadőrt, aki egy éve otthagyta a szakmát, hogy a testi és lelki felépülésére koncentráljon. Most visszahívják egy gigantikus költségvetésű hollywoodi filmbe, amit az exe, Jody Moreno rendez, akit az Arany Glóbusz-díjas Emily Blunt (Oppenheimer, A Quiet Place a Hang nélkül filmek, Sicario) játszik. Ám a produkció sztárja, Tom Ryder (az Arany Glóbusz-díjas Aaron Taylor-Johnson; A gyilkos járat) eltűnik, és miközben a film könyörtelen producere (az Emmy-díjas Hannah Waddingham; Ted Lasso) megpróbálja a sztár eltűnését titokban tartani a stúdió és a sajtó előtt, Colt megcsinálja a film legelképesztőbb mutatványait, miközben igyekszik (mérsékelt sikerrel) visszalopni magát Jody kegyeibe. Ám ahogy a sztár eltűnésének rejtélye egyre mélyül, Colt egy olyan vészjósló bűntény kelepcéjében találja magát, amely egy bármilyen kaszkadőrmutatványnál veszélyesebb szakadék felé sodorja hősünket…
A világ legrangosabb filmfesztiváljának fődíját, a Cannes-i Arany Pálmát elnyerő lélektani krimiben Sandra (Sandra Hüller – Toni Erdmann) idillinek látszó élete kártyavárként omlik össze. A sikeres német írónő francia férjével és látássérült gyerekükkel élnek a francia Alpok egyik kis falujában. A férfi váratlan halála után nem egyértelmű, hogy baleset, öngyilkosság vagy gyilkosság történt. Sandra ezért a rendkívül megterhelő nyomozás és tárgyalás középpontjába kerül. A már-már hitchcocki hagyományokat követő filmben az eseményeket végig a feleség szemszögéből követjük, miközben a néző számára is kérdéses az ártatlansága. Az Egy zuhanás anatómiája azonban sokkal több bűnügyi történetnél: Justine Triet rendezőt elsősorban a házasság, és alapvetően az emberi kapcsolatok legmélyebb rétegei érdeklik.
Találkoztak, együtt töltöttek egy éjszakát, és azóta gyűlölik egymást. Van ilyen. Bea (Sydney Sweeney) és Ben (Glen Powell) biztos, hogy nem illenek össze. Ha néha véletlenül összefutnak valahol, tutira elszabadul a pokol: csak bántani tudják egymást. De lesz egy esküvő Ausztráliában, amin mindkettejüknek részt kell venniük. Nincs kibúvó, nincs duma: utazniuk kell. Néhány napon, néhány bulin, néhány vacsorán keresztül el kell viselniük egymás közelségét, miközben egy gyönyörű tengerparti házban ott kavarog körülöttük egy csomó régi szerelmük, néhány kíváncsi rokonuk és kavarni mindig kész felmenőjük. Szóval, azt teszik, amit két érett, felnőtt, felelősségteljes ember ilyenkor tehet: úgy tesznek, mintha szerelmespár lennének – azt remélik, hogy így mindenkinek könnyebb lesz. Nem is tévedhettek volna nagyobbat.
A gyerekek néha olyan rémesek. Miután egy csapat botcsinálta bűnöző elrabolja egy nagyhatalmú alvilági figura 12 éves balerina lányát, csak annyit kell tenniük az 50 millió dolláros váltságdíj begyűjtéséhez, hogy egy éjszakán át vigyáznak a kislányra. Ám az elhagyatott villában a gyerekrablók egymás után kezdenek eltünedezni, és rémületük egyre fokozódik, amikor rájönnek, hogy nem egy átlagos gyerekkel vannak összezárva… A Radio Silence - azaz Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett rendezői kollektívája (Aki bújt, Sikoly (2022), Sikoly VI) – új nézőpontú, merész, vérszomjas vámpírhorrorjának forgatókönyvét Stephen Shields (A gyermek, Zombie Bashers) és Guy Busick (Sikoly-sorozat, Aki bújt) írta.
A távoli jövőben, a bolygóközi királyságok korában játszódó történetben két nagyhatalmú uralkodóház harcol az Arrakis bolygó feletti hatalomért, mert az ismert univerzumban egyedül az itteni végtelen sivatagban bányászható az a fűszer, amely lehetővé teszi a csillagközi utazást. A Harkonnenek ura kiirtatta az Atreides családot. De Paul Atreides herceg (Timothée Chalamet) megmenekült: a pusztaságban bujkál egy titokzatos, nomád nép, a fremenek között, ahol megismerkedik egy lánnyal, Csanival (Zendaya). Az a sorsa, hogy bosszút álljon a családjáért, háborúba vezesse a hozzá hű seregeket. Döntenie kell, hogy élete nagy szerelmét választja-e, vagy beteljesíti a végzetét. Az univerzum sorsa múlik azon, hogy mit határoz: és végül olyan útra lép, amely megváltoztathatja azt a szörnyű jövőt, amelyet egyedül ő lát előre.
A sikeres párizsi színész, Mathieu hamarosan betölti az ötvenet. Alice, a negyvenes zongoratanárnő egy kis nyugat-franciaországi tengerparti üdülőhelyen él. Ők ketten több mint egy évtizede szerelmesek voltak egymásba, majd szétváltak útjaik. Sok idő telt el azóta, és a két összetört szív lassan begyógyult. Amikor Mathieu a tengerhez utazik, hogy elmeneküljön a városban rátörő melankólia elől, váratlanul belebotlik Alice-be.
Kelet és Nyugat folyamatos harcban áll. Még jó, hogy vannak vakmerő emberek, akik vigyáznak ránk. Még ha nem is tudnak egymásról. Loid és Yor tökéletes házaspár, példaszerű család, akik együtt nevelik kislányukat. Nem sejtik, hogy az egyikük szuperkém, a másik orgyilkos. És egy fontos (a szupernél is szupertitkosabb ügyben) úgy kell tenniük, mintha családi nyaralásra mennének, egy téli üdülőhelyre. A kislány, Anja nagyon jól érzi magát. Annyira, hogy véletlenül lenyel egy csokiba rejtett mikrofilmet – és attól kezdve több világrend összes hőse és gonosza őt üldözi. A szülei pedig megpróbálják megmenteni: először csak a mikrofilmet, azután, ahogy felfedezik, hogy milyen jó triót alkotnak, a közös családi örömöket is. A rendkívül népszerű sorozat alaphelyzetét kibontó vadonatúj, különálló történetben minden benne van, ami az eredeti mangát és animét népszerűvé tette: kaland, akció, humor, ötletek és különleges szereplők!
Filmes csapat érkezik egy távoli faluba, hogy a helyi fiataloknak közösségépítő, művészeti szakkört tartsanak. A filmrendező és társai hamar elnyerik az ott élők bizalmát. Közelebb kerülve hozzájuk felismerik, hogy a faluban félelmetes méreteket ölt az elnyomás. A szálak a települést vezető polgármesterhez vezetnek, aki a legfőbb megélhetést biztosító uborkafarmot is igazgatja. Amikor a filmesek megtudják, hogy a vezető visszaél a hatalmával, a rendező úgy dönt, hogy leleplező dokumentumfilmet forgat róla. Jó szándékú missziója súlyos következményekkel jár. Nagy nyilvánosságot kapott filmjével éket ver a falu ártatlan lakói közé és mindenkit veszélybe sodor.
Míg társai már mind fehérré változtak, Belu még mindig kicsi és szürke. Hogy bebizonyítsa rátermettségét és hogy teljesítse imádott nagymamája utolsó kívánságát, Belu veszélyes útra indul a Nagy Északra. Útja során számos veszélyes kalandba keveredik, de szerencséjére új barátokra is lel, akik segítik a hosszú úton.