Nézettség, piaci részesedés mindenek előtt. Ez a média 11. parancsolata. Emiatt raboltatják el egy sorozat főszereplőjének kisfiát az egyik televízió szakemberei. A cél az, hogy az újságokban gerjesztett pánikkal növeljék a lanyhuló nézettségű műsor népszerűségét. A társaság még a kétmilliós váltságdíjat is kifizeti, hiszen reklámköltségnek az nem is olyan borsos. Egy valamire azonban nem gondolnak...
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások