A hollywoodi filmgyártás állapotrajza piaci és szellemi értelemben egészen a Cápa című film sikertörténetéig nyúlik vissza. Vajon milyen hatással vannak a mai filmgyártásra a kasszasikerek, mekkora szerepet játszik a premier és a reklámkampány egy-egy film nyereségességében, kik számítanak ma potenciális közönségnek, és mit várhatnak a mozival szemben magasabb elvárást támasztó nézők. A végtermék és az ehhez szerveződött organizációk felől közelítenek a témához, olyanok, akik nyakig ülnek a gyártásban, finanszírozásban, de hallatják hangjukat a kritikusok, médiaszakértők, forgatókönyvírók, ismerős rendezők, tanárok, akik a jövő filmes nemzedékét nevelik.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások