Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
rövid
máj. 14. 22:26:12
Az utóbbi kb 10 évben, ha B.W. szereplő egy filmben, meg kell nézni a többi nevét....soha nem hallott, nem látott " szinésznek "mondott valakik, már el sem kell kezdeni!
azért vállalta hogy minél több pénzt szerezzen a családjának mielött beadja a kulcsot. szoval teljesen jogos sajnos hogy milyen szarokban kellett szerepeljen, nemtudom ki tenné meg helyében, hogy nem elvonul pihenni végre tudván hogy leépül, hanem lényegében feláldozta szakmai reputácioját a családjáér, és ez elég tragikus,
Willis "korai demenciában" szenved. Nem tudja már megjegyezni a szövegeket. (67 éves) EZÉRT vállal ilyen gyenge filmeket. Számomra is most derült ki, mivel utána olvastam. Miután elkezdtem nézni ezt az elején nevetséges majd egyszerűen csak unalmas filmjét..
Amikor a tizenkettedik percben eldördül az első lövés, és egy animált GIF minőségében mutatják a pörögve kirepülő golyót, az volt a mélypont. Onnantól határozott, folyamatos javulást mutat. A végén pedig eljutunk egy jó közepes vizsgafilm színvonaláig. Talán a szépen fényképezett zöld környezet volt a legfőbb erőssége. Bruce Willis pedig végleg beállt az egy figurás színészek sorába. Zseniálisan hozza a fapofa, kissé flegma Bruce Willis szerepét.
1. Fura, hogy BW ehhez adta a nevét, arcát.
2. A sztori maga nem lett volna rossz, de a megvalósítás, full gagyi.
3. Miért jó full színtelen, már-már fekete-fehér filmeket felvenni? Mi ebben a jó, hogy teljesen fakó filmeket forgatnak? Nem értek hozzá, de valami operatőri agymenés lehet ez is.
Ahogy mondják: "Jogos a két pont."
Azért nem egy 1 pont, mert van még lejjebb is, pl az Asylum filmek, mondjuk a Megacápa az óráiskrokodil ellen :D
Na mondjuk ezt se birtam végignézni, pedig próbáltam :)
Ez volt mostanában az egyik legidegesítőbb, leggyengébb film, amihez szerencsém(?) volt. Ha nem lett volna olyan rossz, talán még végig is nézem a késői időpont ellenére, de bevallom, nem vagyok mazochista, így nem vártam meg a végét. Tétova, halovány színészi teljesítmények, irreális cselekmény jellemzik ezt a mozit. Pedig nem akciófilmet vártam, csak valami nézhetőt.
Már az elején olyan érzésem volt, hogy egy ZS kategóriás filmet látok. Harmadosztályú szereplők, gyenge játékkal, gagyi dialógokkal, rossz rendezéssel. A történet nem lenne rossz, csak más (ismertebb) színészekkel, más rendezővel, és nem utolsó sorban több pénzből kellett volna megcsinálni – és akkor biztos jobb lett volna. Egyetértek a többséggel, ez egy nagyon gyenge film, egyszer ugyan meg lehet nézni, de nagy filmélményt ne várjon tőle senki. Sajnálom Willist, hogy mostanában csak ilyen gyenge filmekben kap szerepet. --- Spoiler --- Az, hogy egy amatőr nő elintéz három rendőrt, már furcsa. De hát láthatjuk a nagy átalakulást, hogyan lesz a nyusziból J. I. Jane, a mesterlövész. A végén az FBI honnan ért a hegyekbe 20 perc alatt, az rejtély. És a legvégén, Jack-nek nem kellett pisztoly, mert Shannon-nak volt, és majd ő megvédi. A veterán rendőrt. Vicc. Volt még sok hasonló baki a filmben, nem részletezem. Aki kíváncsi rá, nézze meg.
SPOILEREK:
Megosztó kritikákat kapott a film, aki Bruce Willis főszereplése okán feltétlenül akciófilmet vár, alighanem csalódni fog. Ugyanakkor a zenei aláfestésért is felelős elsőfilmes Mike Burns rendező a rendelkezésére álló lehetőségeket felülmúló filmet készített. Bill Lawrence forgatókönyve kevés, de a műfajtól szokatlanul kidolgozott karaktereket és kellően klausztrofób helyszíneket vet be, mindez a dramaturgiai feszültség javára válik. Willis csak egyetlen napot tudott a mindössze kilenc forgatási napból a stáb rendelkezésére állni, de ez a végeredményen nem látszik. Ahogy az erdő fogságba ejti a szereplőket, úgy ejtette a film készítőit fogságba a vírushelyzet miatt kieső forgatási napok és beszűkülő költségvetési mozgástér. De ahogy a főhősök, úgy a film alkotói sem adták fel.
A film emlékezetes marad Jaime King erőteljes színészi játékáról, aki nála sokkal nevesebb színészeket is kenterbe ver az apjának még annak halála után is bizonyítani akaró, saját magában is a gyermek- és felnőttkori traumái miatt kételkedő fiatal hölgy szerepében. A film címében említett ösvény a főhősnő lélektani utazására is utal - ezt hitelesen ábrázolja King.
Willis a drámai vénáját vette elő, a tőle megszokott karakterektől élesen eltérő jellemet formál meg a feleségét gyászoló nyugdíjas rendőrként. Finom, képzettségéhez méltó színészi eszköztárat vonultat fel, nem rutinból oldja meg a feladatot. Szolid, de átgondolt gesztusokat látunk tőle, el tudja távolítani a karaktert John McLane sablonjaitól. Néhány jelenet egyértelműen megmutatja, miért lett/volt A-listás színész.
Érdekes színfoltja a filmnek Lala Kent a nehéz sorsú, gyermekét egyedül nevelő rendőrnő szerepében, aki jobb híján sodródik a rendőri pályára, ahol behálózza a korrupció és rántja egyre mélyebbre. Kényszerpályára sodorja, amit gyanút fog, hogy a kábítószerkereskedő fedett ügynök, és a diktafont fefedezve a tragikus végkifejlet mind közelebb kerül.
Tyler Jon Olson nehéz szerepet kapott, Lawrence forgatókönyvíró komplex karakterábrázolást várt el tőle a nagy hatalmú, akarnok bátyja árnyékában felnövő, kisszerű, gyenge jellemű, vidéki rendőr szerepében, aki gyermekkoruk óta reménytelenül szerelmes a Kent által megformált rendőrnőbe. És akinek aztán ki kell adnia a nő halálos ítéletét. Michael Sirow lubickol az öntelt, a hatalom által eltorzított jellemű sheriff szerepében, elkerülve a vidéki sheriffeket rendszerint a filmvásznon jellemző kliséket. Ebben a jelmeztervező szerencsés döntései is segítik.
A stáb igyekezett az igen korlátos lehetőségekhez képest bemutatni alkotótehetsége javát. Tragikus végkifejletű sorsok ösvényei metszik egymást az erdőben, ez a film inkább egy lélektani dráma, semmint akciófilm. Ezt erősíti a rendezői koncepció is. Különlegesen kivitelezett része a filmnek, ahogy a kábítószerkereskedő hulláját eltakarítja a Jon Olson által játszott rendőr, amely jelenet a legmesszebbmenőkig kihasználja, hogy Burns rendező a zenei rendezést is a kezében tartotta - már-már egy fekete komédia idéződik fel a jelenet fojtogató drámaisága és a könnyed, már-már tréfálkozó zenemű közötti kontraszttal. A rendező a lehetőségek fogságában is igyekezett a kreativitását és kézjegyét rajta hagyni a filmen, ami például a fejezetekre tagolásban is testet ölt.
Összességében szerintem jó film, amennyiben nem akciófilmet várunk és megfelelően értékeljük az alkotók erőfeszítéseit és korlátos lehetőségeit.
És még szegény Robert de Niro van lehordva a sárga földig, hogy milyen mozikban szerepel. :P
Bruce Willis-ben is (jóval) több van ennél; függetlenül az életkorától.
Unalmas, szánalmasan egyszerű, helyszínekben, dialógokban, színészi játékban szegény film. Ha Willisnek ezzel kellett volna befutnia, sosem emlékezne rá senki.
Egy erdőben túrázó nő tanúja lesz egy négy férfi által elkövetett bűncselekménynek, így menekülni kényszerül előlük, amiben egy nyugdíjas erdőőr lesz a segítségére.
Nemzet: amerikai
Stílus: krimi, thriller
Hossz: 92 perc
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások