A 900 millió felhasználót magáénak valló legnagyobb közösségi oldal, a Facebook nem csupán egy egyszerű kapcsolatteremtő fórum, hanem alapítói számára hatalmas üzlet is egyben: napjainkra már csaknem 100 milliárd dolláros reklámvállalkozássá nőtte ki magát. Mark Zuckerberg és közvetlen üzlettársai felfedik előttünk a titkot: miképp lehet a felhasználók által közölt személyes információkból óriási üzletet csinálni anélkül, hogy az "adatszolgáltatók" elveszítenék a gigavállalkozás iránti bizalmukat.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Mi a baj Márk Zuckerberggel? Azért,mert csinált vmit,már bele kell kötni? Nem azt mondom,hogy bárkinek meg van a lehetõsége arra,amit õ és társai csináltak, de szerintem nagyot alkotott és már-már megkerülhetetlen a Facebook. Megjegyzem,én nem vagyok Facebook "tag". Üdv,kjpetike
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások