Laura, a francia programozó megörökli a feladatot, hogy számítógépes játékot fejlesszen a 2. világháború okinavai csatájáról. Információkat keres a világhálón, japán szakértőket és szemtanúkat kérdez ki. Az okinavai csata extrém körülményei arra késztetik Laurát, hogy elgondolkozzon az életéről és általában az emberről, különös tekintettel a történelem és az emlékezés szerepére. Marker célja a "talált" szavak és képek elméleti megragadása, amelyeket aztán egy kvázi dokumentarista kutatómunkába integrál. Az ikonográfia és a mítosz kutatásának kiindulópontja az "Okinava" szó.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások