A kacatpop stílus hazai képviselője, az Amorf Ördögök zenekar megszűnése után alakult Péterfy Bori & Love Band kicsit más irányban folytatta, mint az anyazenekar. Az Amorf szerzőpárosa, Tövisházi Ambrus és Tariska Szabolcs kiegészült Lovasi Andrással, aki szövegíróként, egy szám zeneszerzőjeként és kiadóként is részt vett a Love Band 2007 októberében megjelent első lemezén. Az országos ismertséget a Labamba hozta meg, amelyet egy vicces, fényképekből álló kísérleti videóklip is segített. Az Amorf lemezeinél jóval slágeresebb és rockosabb anyag előadóját, Péterfy Borit a közönség már számos alkalommal láthatta a Krétakör előadásain. A Trafóban különleges felállásban koncertezik: a Nicht Vor Dem Kind művésznevű, Kasza Roland vezetésével működő, fiatalokból álló nyolctagú együttes dobokkal és más ütőhangszerekkel színesíti a Love Band sanzonos-punkrockos repertoárját.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
P.B. performansza sokkal élvezetesebb a Madonnáénál - az egy "csinált nõ csinált produkciója", emez meg egy igazi egyéniség, igazi jelenség koncertje. (Ráadásul jól áll neki, hogy a neten terjedõ 2007-es, 2008-as felvételekhez képest itt már van rajta néhány kiló combban és a felsõtesten is.)
Azt készséggel elismerem, hogy a Bizottság Szerelem c. dalának átirata ezen a koncerten abszolút nem sikerült, irreálisan gyors volt a tempóválaasztás.
Most hogy mondod, valóban: Madonnára a legkevésbé sem jellemzõek a következõ fogalmak: szex és dominancia, autonóm nõiség. Óóóóó, hogy is tévedhettem ekkorát - hisz nyilvánvaló, hogy Madonna az isteni hatalomnak magát alázatosan alárendelõ szûz, hát persze! Már eszembe is jutott, néha szoktam látni vallásos festményeken.
Nem tudom mgérteni, hogy valaki annyira elvakult legyen, hogy nem ötlik szemébe P.B. szürke, gyönge hangocskája(Csak mert belenéztem az elõzõ hsz ajánlotta Madonna-számba(Nekem semmi bamugyan Madonával).
Igazábólnem is "elvakultat" kellett volna írnom,hanem "elsüketültet", s persze, a hangocska gyöngesége nem szembe, hanem fülbe ötlik!
Ez meglehetõsen szubjktív megítélés.
Nem õ írja a dalokat, s azok nem autentikusak az elõadásában.
a Madonna párhuzam külsõdleges, szánalmas inkább, mert a szinvonala olyan, mint ha óvodában a kislányok madonnásat játszanának, persze nélkülözi az ilyen föltételezett eset báját.
Megint csak UjjZsuzsira hivatkozom, õ ronda ugyan, de tényleg egy egyéniség.
Tudom, hogy P.B. foglalkozására nézve szinésznõ. Akkor sem vagyunk egyformák,rám úgy hatott, ahogy írtam, de bár õ lenne az egyetlen dolog manapság, ami nem tetszik.
Dehogyisnem - éppen hogy erõs egyénisége van (egyébként színésznõ). Talán leginkább a "magyar Madonna"-kén lehetne meghatározni; szexrõl és dominanciáról, feminista autonómiáról szólnak a dalai, ahogyan kivettem.
Láthattunk éppen elég “tehetségkutatást”(Megasztár selejtezõ, stb), így tkp tudhatjuk, hogy biztosan nem úgy van, de a produkció azt sugallja, ha 12 nõ találomra följön az utcáról, akkor belõlük egy tucat elénekelget így, mint P.Bori.
Nem elég bájosnak lenni, mondjunk inkább “bájoskát”, valami egyéniségnek is kellene sugározni.
Ebben a stílusban toronymagasan volt fölötte UjjZsuzsi, vagy még régen KecskésKriszta.
Pedig pl.Lovasit kifejezetten kedvelem. Mint ha az énekesnõ(frontember) nem ihletné sem a zenét sem a szöveget. Invenciótlan!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások