Feleség és szerető körmönfont mesterkedéssel próbálják elhitetni a férjjel, hogy neki köszönhető a közelgő gyermekáldás. Mindez egy olyan korban történik, amikor szó sincs válásról, és ahol a nőnek egész létezése férjétől függ. Itt senki sem olyan, amilyennek hinnénk. A világ a feje tetejére áll, mert a józan ész morálja a házasságtörőket felmenti és az "ártatlan" férjet ítéli el. A XX. század legnagyobb hatású drámaírójának ritkán játszott vígjátéka.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Nem értem, mi volt a bajod ezzel az elõadással. Klasszikus vígjátéki forma, összefogott rendezés, árnyalatokig pontos színészi jellemábrázolás, vonzó díszlet. Nem mondom, hogy napjában háromszor megnézném, ahhoz túl könnyed, de kifejezetten kellemes szórakoztató elõadás volt.
Azt írja az ismertetõ: ritkán játszott, meg hogy vígjáték.
Ami az elsõt illeti: Tiszta szerencse minden potenciális színházlátogatónak!
Ami a másodikat: jó tudni! Mert a darabból nem derül ki. Az ugyanis siralmas: hajánál fogva elõrángatott, izzadságosan kiagyalt "humoros", valójában fájdalmasan ostoba szituációk nehézkes összevissza gabalyítása.
Talán egy-két óvodás lehet a nézõtéren, gondolom, mert idõnként gyér nevetés is felhangzik.
Lélegzetelállító sebességû szövegmondással és mesterségesen felgyorsított tempóval próbálják a színészek (fõként Benedek Miklós) a darab tátongó ürességét és a döcögõsséget palástolni - sikertelenül.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások