Diane nyugodt vidéki otthonát és vőlegényét hátra hagyva Párizsba indul, hogy nyomára bukkanjon nővérének. Marie táncosnő szeretett volna lenni, ezért döntött úgy hónapokkal korábban, hogy a fény városában próbál szerencsét. Diane megtudja, hogy nővére a Moulin Rouge-ban dolgozott táncosnőként, mielőtt nyomtalanul eltűnt. A környezet hallgatása ellenére Diane egyre többet tud meg erről a csillogó, de ugyanakkor sötét bűnöktől terhelt világról....
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Párizs éjszakai életében már a múlt század elején sem volt szokatlan a leszbikusok jelenléte, különösen a táncosnők és a prostituáltak körében. A filmsorozatban egyébként egyáltalán nincs túltolva az általad említett jelenetek hangsúlyossága.
Jól eltalált, a kor hangulatát hűen tükröző, fordulatos, profi módon elkészített bűnügyi sorozat. Több szempontból is kiemelkedik a mostanában futószalagon gyártott fércművek közül.
Akinek pedig erről a filmről is a menekültek és a napi aktuálpolitikai mantrák jutnak eszébe, sürgősen javítson silány életminőségén!
Eddig két részt adtak, meg is néztem őket, van egy hangulata a sorozatnak, tetszik.
Viszont, nem tudom mire vélni, hogy mindkét részben volt egy-egy nagyon plasztikusan ábrázolt leszbikus jelenet két nő között...
Lehet, hogy a rendező a saját identitását próbálta így kifejezni? Nem tudom, minden esetre, érdekes...
Kíváncsi vagyok, hogy a mai részben is lesz-e valami hasonló epizód...:)
Párizs, 1892. Diane Párizsba jön, hogy megkeresse az eltűnt nővérét, és elhatározta, hogy Kán-kán táncos lesz a Moulin Rouge-ban. Belépve a felső osztály világába, egy sor gyilkosságot fedez fel, amelyben ő lehet a következő áldozat.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások