A mai ember borúlátása és a három nővér melankóliája ugyanabban a századvégi érzékenységben gyökerezik. Legalábbis a zeneszerző olvasatában, aki kortársai tenyerében Olga, Irina és Mása sorsát látja kirajzolódni. Eötvös Péter operája nem a csehovi dráma zenei adaptációja, sokkal inkább egy hangulat, egy életérzés lenyomata. Az élményt a zenekar megkettőzése, az énekesek kontratenor hangszíne és a japán kabukira emlékeztető előadásmód teszi garantáltan felejthetetlenné.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások