Értékelés:

85 szavazatból
Szerinted?

Értékelés:

85 szavazatból
Szerinted?
Az X-Faktor 2012-es szériája szeptember 1-jén indult hódító útjára és azóta is megállíthatatlan, hisz hétről hétre nézők milliói követték figyelemmel a fiatal tehetségek produkcióit. Ma már mindenki tudja a szó jelentését: az a plusz, ami csak a legjobbak sajátja. A versenyzők egy ország kedvencei lettek, hétről-hétre nőtt a több ezer fős rajongótáboruk, és soha nem látott siker övezi őket. A műsor és az ő történetük végérvényesen összefonódott, ezt kíséri végig az X-Faktor Nap.
A monstre, több mint hat órás műsorfolyamban felelevenítik az idei X-Faktor válogatásainak és élő döntőinek legemlékezetesebb pillanatait, a mentorokkal, az énekesekkel és hozzátartozóikkal, valamint a legelszántabb rajongóikkal és kritikusaikkal egy vidám talkshow keretében vitathatják meg az elmúlt hónapok történéseit, továbbá a stúdióba várják az elmúlt évadok sikeres versenyzőit is. A műsorban ugyanakkor óráról órára bemutatják a finálé előkészületeit: a döntősökkel, a mentorokkal, a felkészítő csapatokkal és az X-Faktor válogatásainak legemlékezetesebb szereplőivel is beszélgetnek.

Stáblista

Hozzászólások

Szerinted?
buba66 2013 okt. 20. - 10:12:15
Lehet, hogy itt kezdõdött..? :)
mapk 2013 okt. 20. - 10:01:58
Már nem is egy nap, ez már hétvége!
perry 2012 dec. 19. - 13:48:21 Előzmény A76
Tõlem :)
1/10
-greghouse- 2012 dec. 18. - 00:59:45 1/10
Aha....de attól mert sok veréb eszi a lósz*rt attól az még az marad, ami. Én is sajnálom, hogy jövõre is lesz, és az összes klónjai, a csillagszületik, a megasztár, meg a táncoló nemtommi, nem beszélve a házasodik a gazda meg a házasodik a dzsoni stb. rõl, .....mindegyiket ugyanazok a verebek zabálják.
1/10
-greghouse- 2012 dec. 16. - 20:19:17 1/10
Ne haragudj, tévedésben vagy. Ez NEM vetélkedõ, ez NEM tehetségkutató, hanem egy TERMÉK. De tényleg. Egy termék, amelynek keöltségei vannak (mûsor, elõállítás, résztvevõk beetetése, stb.), és bevételei (részesedés a reklámokból egész nap, részesedés az emelt sms-ekbõl, részesedés mindazon show-k bevételeibõl, ahol majd a résztvevõk, "celebek"-ként akár a tévé saját mûsorában, akár máshol részt vesznek, kb. egy fél évig, utána jön a következõ generáció.) Utána még részesedés az "exkluzív" interjúkból ahol a lógó orrú "sztárok" bulvárügyeit tárgyalják, hogy szakított a szerelmével, hogy nincs elég felkérése, hogy csótányirtás van a lakásában, és egyéb "érdekes" dolgok. Eladnak egy terméket (jelen esetben X-faktor a neve), és ennek bevételei vannak. Vacak? Igen. De hogy is mondja a közmondás?
....Amíg lósz*r van, verebek is lesznek.
1/10
Semprini 2012 dec. 16. - 20:08:43 1/10
Nem az számít, megnyugtatlak, pofára megy az egész, a szimpátia számít.
horleus 2012 dec. 16. - 20:00:12
Azt meg lehetett tudni, hogy mire gyüjtenek az sms-ekkel? Netán az árva gyerekeknek szánják? Vagy lenyelik?
Azért ritkaság, hogy a rengeteg hirdetés közepette néha néha egy mûsort is lehet nézni, még ha ilyen végtelenített is. Néha-néha azért belepillantottam egy-egy percre.
Egyébként mivel ez állítólag egy énekverseny, vagyis kinek van szebb hangja, ki tud jobban énekelni, kinek jobb a hangképzése, kár azon agyalni, hogy ki honnan indult és hová jutott, meg milyen nehéz volt a gyermekkora. Itt nézetem szerint egyedül a hangminõség és énektudás kéne, hogy számítson.
1/10
-greghouse- 2012 dec. 16. - 19:37:36 1/10
Apró kérdés: KI az az Istenes Bence?
Ateya 2012 dec. 16. - 18:42:06
Sms-küldésre a teljes mûsor ideje alatt lehetõség volt, nemcsak a mai napon :)
grace08 2012 dec. 16. - 18:40:39
"Ma már az van hogy mindegy mit csinálnak nézõ úgyis lesz :( "

Így volt ez mindig, nemcsak most. Ez a kereskedelmi televíziózás alapja. Soha nem voltak kíváncsiak arra, hogy a nézõnek mire van igénye. Elhitetik az emberekkel, hogy az, amit õk sugároznak, arra van szükség. Persze a nép felelõssége is, hisz nem volna muszáj nézni, habár egy elég széles réteg valóban élvezi ezeket a mûsorokat, ilyen módon teljesen jogos a ker tv-k mentalitása.
Összes hozzászólás