Az aktuális rész ismertetője:
Agnes elújságolja, hogy unokaöccse, Dashiell hamarosan New Yorkba érkezik. Bertha úgy dönt, hogy visszatér az új Metropolitan Operaházba.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
k11zoltan
jan. 07. 03:12:36
Emlékeztem a címére gyerekkoromból, úgyhogy nekiültem.
Végtelenségig elnyújtott, történet nélküli unalom.
45 percbe befért volna.
Nem értek egyet az elõttem szólóval.
Sokan kritizálják a King mûveibõl készült filmeket, hogy gyengék nem jól forgatták, tv film hatásuk van. Pontosan ezekkel teremtett egy egyedi világot a filmjeinek King. A szereplõk általában hétköznapi emberek, akikkel történik valami, belekeverednek valamibe és így lesznek egy történet hõsei. A filmek is ugyan ilyen egyszerûek. Én most nézem újra a King írásaiból készült filmeket - a magyarul megjelent könyveit 2 db kivételével elolvastam (Danse Macabre - A horror anatómiája , Lisey története ) - pontosan ezért a hangulatért. Lehet én ne m vagyok egy \" vájtszemü \" film kedvelõ, de élvezem.
Ezt a történetet valamikor nagyon régen a tv-ben láttam még sorozatként és most, hogy megint megtaláltam nagyon örültem.
Valaki esetleg nem tudja, hogy megjelent a történet írásban? Akár angolul, akár magyarul?
Mindenkinek ajánlom és 10.
Bár elvileg 230 perces, az valószínûleg az összes introval és stáblistával, amikor még 7 részben adták az egészet. A tiszta mûsoridõ 180 perc.
Ezen is, mint szinte minden King-filmen úgy érzõdik mintha tévére forgatták volna. Nem is próbálkoznak újító, eredeti, vagy akárcsak tisztességes látvánnyal, pedig a horror (már ha épp nem más mûfajû King-cuccról van szó) igényli a látványelemeket.
Az olyan benyögések itt rendszeresek mint "Hello Mrs. Robertson" egy férfinak mondva, vagy "több ereje van mint egy üstökösnek" ami szimplán csak nonszensz.
Azt sem értem miért vacakolnak egy 70 éves öreg portás nyugdíjazásával. Még ha jól lát is, rág túllépte a nyugdíjkorhatárt, a munkaköre bármikor betölthetõ mással, és nem tudunk róla hogy valaki Fontosnak a rokona lenne.
A film szokás szerint lassabb mint lehetne/kéne. Rentgeteg helyrõl ki lehetne szedni másodperceket, amik nem tûnnek soknak, de ahányszor ki kéne szedni õket az összeadódik, és lenne belõlük 30-60 perc akár.
A logikátlan/rosszul beillesztett jelenetek is akadnak (mostanra ez már jellemzõ). Olyan szintû amatõr hibák ezek amik mellett nem lehet már szótlanul elmenni. Pl. mikor utasítástadnak hogy drótozzák be a házat azt a) minek teszik b) miért már a házban teszik? A dolog persze sokkal logikusabb lenne ha a Mûhely közvetlenül vezetné a telepet, és a katona ok nélkül nem titkolná el a sérült tudóstól hallott információt a figyelmeztetõ jelzésrõl.
Vagy amikor a Józsi karanténban van, méghozzá katonai területen, költségvetésben fel nem tûntetett (tehát átkozottul titkos) project részeként - hogy juthat be a nyanya olyan könnyen, vagy egyáltalán?
Nyugdíjasszex. Ez most komoly?
És a Scully-szerûség (az X-akták csak '93-as) tényleg ilyen ostoba? Nyilvánvaló abból a pár részletbõl hogy szó sem volt felelõtlenségrõl - itt emberkísérlet zajlott. Ehelyett megy a sz*rrágás. Aztán a jelenségbõl nem csinálnak semmit ami érintenéa filmet, az "öreget" segítõ katonák motivációja pedig legalábbis kérdéses. Nem csoda hogy mégse rendelték be belõle a második évadot.
A végérõl még: a tv-változat vége értelmetlen, bár jellegzetesen Kinges (többek közt pont mert értelmetlen). A hirtelen idõugrás a semmibõl jött.
Az eredeti vége sokkal értelmesebb. Végülis a fickó haldoklik. Azt sem igen érteni valójában miért menekül. Jó, a Mûhely morálisan megkérdõjelezhetõ, de én jobban aggódnék hogy embrióvá fiatalodom. Hogy a feleség meghal öregségben - végre valami amire hatással van a történetben az alapötlet. Persze ismerve a folytatás szándékát, hogy majd jól "kiszabadítják" a palit értelmetlen az egész, hiszen továbbra sem tudunk semmit a jelenségrõl, különsen nem hogy határa lenne. Kombinálva ezt a fõszereplõ jellemével, miszerint haláláig dolgozni akar a menekülése ellentmondás.
Rangsor:
1. Carrie (1976)
2. A holtsáv (1983)
3. Állj mellém! (1986)
4. Graveyard Shift (1990)
5. Monsters: The moving finger (1991)
6. Menekülõ ember (1987)
7. Macskaszem (1985)
8. A Kukorica Gyermekei (1984)
9. Tales from the Darkside: Word Processor of the Gods (1984)
10. Néha Visszatérnek (1991)
11. Rémmesék 2 (1987)
12. Lawnmower Man: A Suburban Nightmare (1987)
13. Az aranyévek (1991)
14. Történetek a Sötétoldalról/Macska a Pokolból (1990)
15. Tûzgyújtó (1984)
16. A gonosz háza (1979)
17. Ezüst pisztolygolyó (1985)
18. Creepshow (1982)
19. Christine (1983)
20. Tortúra (1990)
21. Maximális túlhajtás (1986)
22. Tales from the Darkside: Sorry, Right Number (1987)
23. Kedvencek temetõje (1989)
24. Ragyogás (1980)
25. Vámpírok városa (1987)
26. Alkonyzóna: Gramma (1986)
27. Cujo (1983)
28. Izé (1990)
Nekem megvan a film, egy idõs férfi olyan sugárdózist kap, hohy napról napra fiatalodik, a hatóságok üldözik, ki akarják vizsgálni, de nem sikerül elfogniuk.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások