Az aktuális rész ismertetője: Pál Marcell, Tél András és Schlotter Gergő az internet segítségével szedte össze a találmányuk piacra dobásához szükséges összeget. Az év legsikeresebb magyar kampánya után ma már ott tartanak, hogy minden földrészre szállítanak házi sörfőzőgépükből. Kezdetben tanáraik azt sem hitték el, hogy legyártható a termékük, végül egy taiwani gyártóval elég gyorsan sikerült rácáfolni a hazai fanyalgókra.
A műsor ismertetése:
Mi kell ahhoz, hogy a nemzetközi piacon is elismert terméket vagy alkotást gyártsunk?
A Gondolkodás művészetének nyolc rövid epizódja talán szolgál némi válasszal. Szereplőik köztünk élő fiatalok, akik csapatjátékosok és tele vannak kétellyel, öniróniával. Nem a problémára, hanem a megoldásra fókuszálnak. A film alkotói számára
igazi példaképek, ezért forgattak róluk hasonlóan üde lelkesedéssel.
Hozzászólások