Jelenleg a legintenzívebben használt kommunikációs eszközünk a kommentelés.
Aminek egyik előnye, hogy a lakosság nagy része hetek alatt komplett regényeket pötyög le részletekben. Hátránya, hogy még saját maga is elborzadna, ha visszaolvasná őket.
Természetesen számtalan egyéb aspektusa is van ennek a társadalmi érintkezésnek, melyek közül Edu a legizgalmasabbakat, a legviccesebbeket és a legtanulságosabbakat veszi górcső alá.
A legnagyobb kihívás ebben az estben az, hogy olyat meséljen nektek erről a területről, amit még nem ismertek.
Az est írója és előadója örömmel jelenti, hogy ez sikerült!
Szerencsére árnyalódtak a kommentelők típusai, megjelentek például a 'megjavult gyalázkodók', az 'egy bejegyzésen belül álláspontot váltók', a 'gonosz empatikusok', a 'nem értenek a témához, de meggyőződésük, hogy nem az a lényeg, hogy értsenek hozzá', a "mindent száz százalékig szó szerint vevők', az 'agresszív aggódók', vagy 'az úgy tesz, mintha nem értené a poént, utána pedig megsértődik azon, ha a poén írója úgy tesz, mintha komolyan venné azt, hogy a kommentelő nem értette a poént, majd miután kölcsönösen vérig sértették egymást, rájön, hogy tényleg nem értette a poént, csak úgy tett, mint aki érti, miközben azon viccelt, hogy nem érti' típusú hozzászólók is.
A kommentelés lényege, hogy a végén az ember győztesen jöjjön ki belőle.
A kommentelésről szóló stand up est lényege, hogy a végén az ember hasizomlázzal és lezsibbadt arccal jöjjön ki a Kompót Dumaklubból.
A(z) Dumaszínház előadása
Hozzászólások