A Budapesten bemutatandó darab is hasonló érzelmeket vált ki, ez alkalommal azonban nem a homoszexuális közösségből, hanem a klasszikus színházi értékekhez szokott nézőkből, hiszen Ursula teljesen meztelenre vetkőzik a nyitószámban, és közben egy megfejthetetlen varázslótrükköt is bemutat.
A Show Off a közönség feltétlen szeretetét keresi, miközben Martinez leleplezi kemény, kalandvágyó, de egyúttal sebezhető és vakmerôő énjét, a szó szoros értelmében is. (Az előadás meztelen jeleneteket is tartalmaz, melyek a cselekmény szempontjából nagyon fontosak.)
Az érzelmi oldal mellett fontos kérdésekkel is foglalkozik: Honnan kezdődik az elfogadásban és az igazságban rejlő hazugság? Lehetséges egyszerre játszani és önmagunk lenni? Vajon az alkalmazkodás és a fellépés kikényszeríti-e belőlünk a színészt?
Önazonosság, muvész- és magánember kapcsolata, önmagunk megtartása ? ezek a kérdések (vagyis legtitkosabb gondolataink) kerülnek terítékre, amihez Ursula Martinez elfogyaszt egy nagy fej vöröshagymát, és felajánja a közönségnek csókjait.
A(z) Trafó előadása
Hozzászólások