Nézd meg a legkreatívabb videós hirdetéseket!
A Magyar Reklámszövetség tagozata, az IAB Hungary február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait a budapesti Irányi Palota báltermében.
A Mediafuture beszámolójából kigyűjtöttük a lényeget, vagyis a díjnyertes reklámokat, de aki kíváncsi például arra, hogy mitől jó egy online videós reklám, az kattintson ide.
Az év videós hirdetése - social kategória nyertesei:
Az I. helyezett a Fanta Halloween 2024 kampány lett, amelyet egy tavalyi filmbemutató, a Beetlejuice Beetlejuice inspirált.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
II. helyezett: Algoflex - Híres utolsó mondatok
III. helyezett: Domestos Power Foam
Az év videós hirdetése - in-stream kategória nyertesei:
I. helyezett: Philips OneBlade 360 – Euro2024
II. helyezett: Intimissimi Uomo - Science of Underwear
III. helyezett (megosztva): Billingo - Több mint Online Számlázó!
III. helyezett (megosztva): Yepp, megérkezett az Adatforradalom!
Az év videós hirdetése - hosszú formátum kategória nyertesei:
I. helyezett: TheVR Mekis kedvence
II. helyezett: Smemories (Illatos történetek)
III. helyezett: Coca-Cola Christmas 2024