Beetlejuice-üdítő, fociborotva és VR-menü – Ezek voltak a legjobb reklámok 2024-ben

Nézd meg a legkreatívabb videós hirdetéseket!

A Magyar Reklámszövetség tagozata, az IAB Hungary február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait a budapesti Irányi Palota báltermében.

A Mediafuture beszámolójából kigyűjtöttük a lényeget, vagyis a díjnyertes reklámokat, de aki kíváncsi például arra, hogy mitől jó egy online videós reklám, az kattintson ide.

Az év videós hirdetése - social kategória nyertesei:

Az I. helyezett a Fanta Halloween 2024 kampány lett, amelyet egy tavalyi filmbemutató, a Beetlejuice Beetlejuice inspirált.

II. helyezett: Algoflex - Híres utolsó mondatok

III. helyezett: Domestos Power Foam

 

Az év videós hirdetése - in-stream kategória nyertesei:

I. helyezett: Philips OneBlade 360 – Euro2024

II. helyezett: Intimissimi Uomo - Science of Underwear

III. helyezett (megosztva): Billingo - Több mint Online Számlázó!

III. helyezett (megosztva): Yepp, megérkezett az Adatforradalom!


Az év videós hirdetése - hosszú formátum kategória nyertesei:

I. helyezett: TheVR Mekis kedvence

II. helyezett: Smemories (Illatos történetek)

III. helyezett: Coca-Cola Christmas 2024