A következő három estén három fiatal hölgy nehézségei tárulnak elénk: Rose-t szerelme emléke, Emilyt apja ridegsége, Caseyt pedig gyilkos elrablója gyötri. Dráma, vígjáték és thriller a tévében!
Ez egy kegyetlen világ, főleg egy leányanyának
Susan Sarandon a Holdfényév után hét évvel a Míg a halál el nem választ egyik főszerepében frissíthette fel tökélyre fejlesztett gyászoló anya figuráját. A Shana Feste írta és rendezte alkotásban Pierce Brosnan oldalán emésztgeti túlidealizált idősebb fia Darwin-díj gyanús távozását, amikor betoppan az elhunyt barátnője (Carey Mulligan), unokával a hasában. A beköltözős, mindent felforgatós szituáció ezúttal nem olyan vicces, mint általában, ezért sok könnyre és kiabálásra számíthatunk. Mivel Joey Tribbiani nincs ott, hogy készségesen elvegye a megesett lányt, annak keményen meg kell harcolnia az elfogadásért meg a vágyott családféleségért.
Az „emberrabló” Stockholm-szindrómája
Az 1997-es Segítség, elraboltam magam! „gazdag libája”, Emily (Alicia Silverstone) is szeretetre vágyik. Ezért tapad rá az őt - egy csinos verdával együtt - lenyúló Vincentre (az ifjú Benicio del Toro), aki – azzal a másikkal ellentétben - nem örül a csomagtartó tartalmának. Eleinte. Az eredetileg apja figyelmére hajtó csitri először minimális, később közepes, majd egészen nagy bajba keveredik, miközben Vincent kénytelen beismerni, hogy az útitárs jobban a szívéhez nőtt, mint egy helyes csivava. Retró romkom egy csipetnyi Christopher Walkennel.
Telefonos segítség
Három hősünk közül kétségkívül A hívásban szereplő Casey (Abigail Breslin) kerül a legsúlyosabb zűrbe, ő ugyanis nem önszántából kötött ki egy autó csomagtartójában. A sofőr még annyira sem úriember, mint Vincent, ráadásul sorozatgyilkos. A szerencsétlen lány a véletlennek köszönhetően válik a traumatizált 911-es diszpécser (Halle Berry) terápiás feladatává, a sikeres gyógyulás pedig mindkettőjük érdeke. Casey-é egy fokkal inkább.