A francia vígjátékban egy autóbaleset áldozata a sofőr bosszúálló fiaként születik újjá és mindent megtesz, hogy pokollá tegye apja életét. Eszközei sejthetőek, pelenkája és gyomra tartalmát igyekszik rendszeresen rázúdítani, s nem retten vissza az öngyilkos merényletektől sem. A fiúért aggódó apa kezdetben az éjszakai virrasztásokat, majd - munkáját feladva - állandó őrizetet kénytelen vállalni felesége helyett, aki nem sok érdeklődést tanúsít a gyerek iránt, ehelyett inkább tenyeres-talpas masszőrjét látogatja. Multimilliomosok, szilikon bombázók és badigárdok az egyik oldalon s az áldozat korábbi életének résztvevői, párizsi csórók a másikon.
Egy nyilatkozata szerint a forgatókönyvíró-rendező Patrick Alessandrin szándéka az volt, hogy egy vígjáték keretein belül egy csecsemő szemszögéből mutassa meg a világot. Van is neki három gyereke s így elegendő tapasztalata mindehhez. Tervének kivitelezésében azonban csak addig jutott, hogy egy bosszúálló felnőtt gondolkodását vetítette bele egy csecsemő agyába, ami nem nevezhető túl leleményesnek. Fárasztó komédiával van dolgunk s még csak nem is a "nézd meg, ha nincs jobb dolgod" fajtából, hanem inkább a "láttam már rosszabbat is"-ból. Hozzá képest az "Adam's family" zseniális remekmű. Szerencsére a szereposztás izgalmasabb, mint az elbaltázott alapötlet s szórakoztató karakterparódiákban lehet részünk, ha mégis rászánjuk magunkat erre a francia komédiára.