Meghökkentő ötlettel állt elő az Nicolas Cage film promóciójával megbízott „agytröszt”: a Sátán ajánlásával hirdetik azt a filmet, ami egyrészt poszt-apokaliptikus akciófilm, másrészt a hitről szóló dráma.
Az új Nicolas Cage thriller, a Left Behind frissen induló marketing kampánya merésznek szánt ötlettel rukkolt elő: az első plakáton maga a Sötétség hercege invitálja a lehetséges nézőket a moziba a következő felirattal: „Kérjük, erre a filmre ne hozzanak magukkal hitetleneket!” - aláírás: Sátán. A film a Földet sújtó, sokáig megmagyarázhatatlan csapás közepette játszódik, amikor az emberek jelentős része egyszerűen eltűnik, a túlélők pedig megpróbáljak feldolgozni a történteket – ami gyanúsan hasonlít egy szintén friss és népszerű, ráadásul hasonló című tévésorozatra. Nicolas Cage egy sokat látott és nem teljesen feddhetetlen pilótát alakít, aki tinilányát próbálja megmenteni – továbbá egy, a levegőben gazdátlanul maradó repülőgép utasait, ahogy azt az előzetesben láthatjuk. A marketing kampány hangvétele azért is furcsa, mert a Left Behind annak a Stoney Lake Entertainmentnek az első forgalmazásba kerülő nagyjátékfilm, amely eddig is kizárólag vallásos témájú tartalmat állított elő, és a hit a film központi témája Nicolas Cage szokás szerint eltúlzott arcjátéka és sok-sok egymásba rohanó autó mellett. A filmet Vic Armstrong rendezte, és Cage mellett Cassi Thomson, Chad Michael Murray, Lea Thompson és Quinton Aaron szerepel benne. Eközben a színész másik bemutatásra váró új filmje, a keresztes háborúk korában, de Kínában játszódó Outcastot a kínai koprodukciós partner minden magyarázat nélkül ejtette, noha azt kifejezetten a hatalmas ázsiai piacra készítették.