Megvédte az Oscar-díját a Bohém rapszódia sokat szidott vágója

John Ottman egy interjúban válaszolt a gyalázkodóknak: a rendezőcsere miatt nem volt idő rendesen megvágni a filmet.

A fél internet kiakadt a Bohém rapszódia Oscar-esőjén – írtuk itt a Porton a díjátadó után, amikor elárasztották a közösségi oldalakat a film a vágóját, hangvágóit és a hangkeverőit gyalázó Twitter-posztok. Efféléket írtak:

A Bohém rapszódia szó szerint azért kapott díjat az Akadémiától a hangvágásért, mert páran Queen-dalokat raktak bele egy Queen-filmbe.

Mások a film vágóját, John Ottmant és a stílusát parodizálták ilyen videókkal:

A vágó a The Washington Postnak adott interjújában azzal védte meg az Oscar-díját, hogy a film kibővített verziójához biztosan újravágna több jelenetet is, mert az ő esztétikai érzékét is bántja ez a Twitteren is sokat szidott képsor:

Mindent egységesen újravágni azonban a rendezőcsere miatt már nem volt idő: miután Bryan Singer távozott a produkcióból a nemi erőszakos botrányai miatt, Dexter Fletcher állt be a kamera és a vágóasztal mögé. Több párbeszéd is újra lett írva menet közben, és ezeknek a hangsávját külön kellett a már felvett jelenetekbe utólag beleilleszteni, ami szintén nem volt szerencsés. Tovább nehezítette a stáb helyzetét az is, hogy az első tesztvetítések után a közönség még többet szeretett volna látni a Queen korai éveiből, ezért utólag kellett ilyen jelenetekkel kibővíteni a filmet.

Eközben a Bohém rapszódia 2-ről is kiszivárgott néhány új információ: Rudi Dolezal, a Queen One Vision című videóklipjének rendezője szerint a folytatás a zenekar emlékezetes Live Aid koncertje utáni időszakot mutatja majd be. (via NME.com)