Ezeket aztán jó mélyre temette az algoritmus!
Bár rengeteg tartalom érhető el a Netflixen, ennek a tizedét sem dobja elénk a kellőképp befolyásolható algoritmus, és van, hogy hosszas keresgélés után sem jön szembe az a tartalom, ami bizony érdemes a figyelmünkre. Most a vígjátéksorozatok kedvelőinek szeretnénk kedveskedni: íme öt olyan remek komédia, amelyet szinte sosem dob fel a streamingóriás, pedig jobbak, mint a főmenüben szinte bármi.
Menned kell! – Egy este Tim Robinsonnal
Eddig lement: 3 évad
A mémesedett szkeccsszéria kiindulópontja egy teljesen átlagos felvetés: valaki nem hajlandó elismerni, hogy valamilyen módon megsértette a társadalmi normákat. Aztán ezt addig tekeri, csűri, csavarja, viszi el a falig a két alkotó, Tim Robinson és Zach Kanin, hogy egy egzisztenciális, brutális és bizarr végkifejletet kapunk, ami mindig hű az abszurdhoz, valamint teljesen kiszánthatatlan.
Miközben nevetünk, egy kőkemény társadalomkritika pereg le előttünk, hiszen mindez a modern világ elidegenedéséről szól: a beilleszkedés lehetetlenségéről.
A Menned kell! egy olyan komédia, amelynek elsődleges célja nem a megkönnyebbülés, hanem a szembesítés – ezért olyan feledhetetlen.
Az élet önmagammal
Eddig lement: 1 évad
A középpontban a Paul Rudd által alakított kiégett reklámszakember, Miles Elliot, és az ő életvidám, optimista klónja áll. Elsőre olyan, mintha egy sci-fi vígjátékot látnánk, de ez
kemény egzisztenciális dráma a szitkom köntösébe bújtatva.
Van itt kapuzárási pánik, szétzúzott ego, és az a rémisztő felismerés: még a jobbik énünk sem biztos, hogy elegendő ezek megoldására. Rudd remekül hozza mindkét szerepet, képes megmutatni a két karakter közti különbség finom árnyalatát. A sorozat pedig megdöbbentően ragadja meg a modern társadalom által ránk kényszerített optimizmus paradoxonát.
Mo világa
Eddig lement: 2 évad
A menekültek világáról, a bevándorlási bürokráciáról szóló széria a vizuális gegeket és az életszagú humort képes vegyíteni egyszerre méltósággal és stílusosan.
A Mohammed Amer által alakított Mo Najjar egy iratok nélküli palesztin-amerikai, aki Houstonban próbál boldogulni, miközben a családi kötelezettségek, a mellékállás, a PTSD és a gyökértelenség mélyen amerikai érzésével zsonglőrködik.
A sorozat kitűnik abban, hogy képes a traumát és az abszurditást úgy keverni, hogy egyik sem nyomja agyon a másikat.
Ez is érdekelhet

Nem csak a romantikus vígjátékokra vagyunk vevők, de a kicsit furább, elvarázsoltabb komédiáknak is adunk esélyt!
Lássuk!
Jól érzem magam
Eddig lement: 2 évad
A Jól érzem magam az egyik legintelligensebb és legstílusosabb vígjátéksorozat, amelyet a Netflix valaha észrevétlen eltemetett a kínálatában. Mae Martin kanadai komikus a társalkotója és főszereplője ennek a félig önéletrajzi sorozatnak, ami egyszerre szól a függőségről, a nemi identitásról, a szerelemről és a személyes átalakulás határairól.
Hol rendkívül vicces, hol csontvelőig hatolóan intim; hol egy romantikus vígjáték, hol pedig gyöngéd precizitással szembesít a visszaeséssel, a visszaélésekkel és a transzneműséggel.
Ez az egyik legjobb queer szerelmi történet a streamingen – nem idealizál, hanem megmutatja, hogy a szerelem egy zavaros, aszimmetrikus és nehezen kiérdemelt dolog.
A legértékesebb játékos
Eddig lement: 1 évad
Hallottál már erről a sorozatról? Pedig idén mutatta be a Netflix, szóval íme egy újabb bizonyíték, hogy temeti el az algoritmus az értékeket. A legértékesebb játékos egy kifejezetten merész munkahelyi vígjáték, és Kate Hudson első sorozatfőszerepe. Ő alakítja Isla Gordont, aki egy profi kosárlabdacsapat élére kerül, és a férfiak uralta világban kell bizonyítania a rátermettségét, miközben még ő sem biztos magában. Hatalmi játszmák és stílusos humor: a Netflix válasza a Ted Lassóra. A legértékesebb játékos
megtévesztően könnyed, hiszen jóval okosabb, mint elsőre látszik: ez a sorozat valójában a női dolgozókról és az imposztorszindrómáról szól.
(via Movieweb)