Van itt minden, thriller, vígjáték, szatíra, musical, és még egy olyan új sorozat is, amiben a mesterséges intelligencia a főgonosz.
A Flixpatrol nevű oldalon megnézhetjük az aktuális heti toplistákat streamingszolgáltatók és országok szerinti bontásban. Pontosan ezt tettük mi is, kijegyzeteltük a Netflix, az HBO Max, a SkyShowtime és az Apple TV+ aktuálisan legkedveltebb címeit, és ezekből ajánlunk most hetet.
Balhé (Netflix)
Két ázsiai-amerikai, egy sikertelen építési vállalkozó és egy frusztrált üzletasszony keveredik egy bagatellként induló, majd egyre piszkosabb és véresebb konfliktusba a Netflix egyik legjobb idei sorozatában. Főszereplők: Steven Yeun (The Walking Dead, Minari - A családom története, Gyújtogatók) és a stand-uposként is ismert Ali Wong.
A Port kritikusa szerint a „Lee Sung Jin által kreált sorozat legfőbb erénye, hogy több szinten működik ugyanolyan jól. Egyrészt nyilván bosszúmese, annak is elég csavaros és egy teljesen váratlan ponton még elég véres is, másrészt egy két szálon futó fejlődésregény és
egy pazar dupla karaktertanulmány.”
Férj és férj (Netflix)
Adam Sandler és Kevin James 2007-es vígjátéka újra felbukkant a Netflix kínálatában, és még a heti toplistára is felkerült. Nem véletlenül: egy szórakoztató komédia, vicces alapötlettel.
A sztori szerint Larry, a tűzoltó megmenti Chuck életét. A férfi nem is tudja, hogyan hálálja meg mindezt. Larry azonban megtalálja a módját, ugyanis furcsa helyzetbe került. A bürokrácia szeszélye folytán a saját gyerekei nem lehetnek az életbiztosítása kedvezményezettjei. Mi sem egyszerűbb, arra kéri Chuckot, mondja azt, hogy az élettársa. A dolog egészen addig remekül működik, míg az egyik hivatalnok gyanút nem fog. Nincs más hátra, ha nem akarnak lebukni, akkor együtt kell élniük egy darabig.
Kimi (HBO Max)
Az Oscar-díjas Steven Soderbergh 2022-es, de még a COVID alatt felvett thrillerében az okoseszközöket gyártó vállalatnak dolgozó Angela (Zoë Kravitz) rájön, hogy a főnöke bántalmazott valakit. A férfi hamar rájön, hogy tudnak a titkáról, emberei pedig üldözőbe veszik a lányt.
A Port kritikusa szerint „Zoé Krawitz remekül adja el ezt az egyszemélyes műsort, amiben nem akar szép lenni, nem akar csillogni, sőt. (…) És nem állítom, hogy Kravitz lenne a legtehetségesebb színésznő a környéken, pláne nem a legsokoldalúbb, de fizikai jelenléte nagyon is van...”
Nincs baj, drágám (HBO Max)
Olivia Wilde thrillere egy tökéletes világban kezdődik. Alice (Florence Pugh) és Jack (Harry Styles) szeretik egymást, boldogok, és a férfi munkahelye által fenntartott kisvárosban, Victoryban, egy szép házban élnek. Körülöttük mindenki szép, boldog, és ugyanannál a titokzatos cégnél dolgozik.
De mit csinálnak, amikor nincsenek otthon? Mivel foglalkozik ez a bőkezű vállalat? Alice először unalmában kezd kérdezősködni, azután egyre több furcsa részletre akad, és a cég képviselőinek nagyon nem tetszik a kíváncsisága. Számukra, úgy látszik csak az a lényeg, hogy senki ne tudja meg, min dolgoznak – és bármire hajlandóak, hogy megőrizzék a titkaikat.
A Port kritikusa szerint Wilde filmje
Direkt terápia (Apple TV+)
Egy gyászoló terapeuta elkezdi pontosan elmondani a klienseinek, hogy mit gondol. Képzettségét és etikáját figyelmen kívül hagyva azon kapja magát, hogy hatalmas változásokat hoz az emberek életében - beleértve a sajátját is.
A Port kritikusa szerint „Harrison Ford talán a széria legnagyobb meglepetése, hiszen a hosszú évtizedek során elkönyveltük mozisztárnak, mégis remekül működik a félórás forma kisebb szabású világában is. Az alkotók ráadásul neki írták a legjobb poénokat: (...) nem azt a térdcsapkodós, olcsó fajtát, hanem olyan kifinomult és frappáns szellemességeket, amelyeken szintén hangosan fel lehet azért kacagni.”
Grease: A Pink Ladies felemelkedése (SkyShowtime)
1954-ben négy kirekesztett lány összefog, és felrúgja a Rydell középiskola rendjét azzal, hogy a maguk módján mernek szórakozni, és felvállalják a gyors autók, a zsíros haj és a
rock n' roll új korszakát.
A Grease előzményszériája a Port kritikusát meggyőzte, szerinte „a széria olyan, mint a Grease, de közben van mondanivalója, így egyszerre szólítja meg azokat, akik pusztán nosztalgiára és azokat, akik valami többre vágynak. Ha a következő nyolc epizódban tudják tartani a színvonalat, a kamaszok világával már a Kínos és a Több mint normális című sorozatokban, a női egyenjogúsággal pedig a Minxben közelebbi kapcsolatba került Annabel Oakes előzményszériája könnyedén az év legkellemesebb meglepetése lehet.”
Mrs. Davis (HBO Max)
A Lost alkotójának, Damon Lindelofnak az új sorozata egyszerre sci-fi, komédia, és dráma. A címbéli "Mrs. Davis" nem egy nőt, hanem egy magasan fejlett mesterséges intelligenciát jelöl, amely lassan az egész világon átveszi az uralmat. Miközben egyre több ember kerül a mindentudó program hatása alá, Simone (Betty Gilpin), egy fiatal nő és apáca ellenáll a varázslatnak, mígnem egy Mrs. Davis-ügynök közli vele, hogy a végzete szerint a Szent Grál keresésére kell indulnia. Az üzenet hatására Simone útnak indul, hogy legyőzze Mrs. Davist, és csatlakozik az M.I.-elleni ellenálláshoz, amelyet volt barátja, Wiley (Jake McDorman) vezet.