Elképesztő méretűt bukott a Szerencsekerék, de a többi TV2-es műsor se lehet boldog

A fiatalok körében megtáltosodott az RTL, Az álommeló szárnyakat kapott, A mi kis falunk sokadik virágkorát éli.

Teljes átrendeződés történt a múlt héten a legnézettebb műsorok listáján a fiatalok körében.

A hét legnézettebb műsora az RTL szombati aduásza, A mi kis falunk lett 219 938 nézővel és 21,9 százalékos közönségaránnyal.

Eddig sem muzsikált rosszul a sorozat, az előző héten 183 218-an nézték az aktuális epizódot, akkor a negyedik helyen ért célba. A teljes lakosság körében a második helyen végzett a sorozat 688 598 nézővel és 20,6 százalékos közönségaránnyal. Az előző héten még csak a 17. helyet csípte meg az aktuális epizód, de egy hét alatt nagyon feljött a széria.

Forrás: RTL /Sajtóklub

 

Hasonló emelkedést figyelhetünk meg szinte az összes RTL-es műsornál a fiatalok körében: a csatorna Az álommelót küldte, hogy felvegye a versenyt a hétköznapokon a TV2 műsoraival, a Szerencsekerékkel és az Ütős ötössel. Most először fordult elő, hogy a fiatalok körében az RTL üzleti realityje meg tudta verni mind a Szerencsekereket, mind az Ütős ötöst, és az előbbi a legnagyobb fegyvertény.

A Szerencsekerék elképesztő számokat produkált eddig, a TV2 legjobban teljesítő műsora volt, de most valami nagy megbicsaklott, ugyanis az előző heti 191 ezres átlagos nézőszám lecsökkent 153 ezerre a fiatalok körében, míg Az álommeló az előző heti 145 ezres nézőszámát tudta feltornázni 167 ezerre. A közönségarány is nagyot nőtt: 14,4 százalékról 16,5 százalékra. A Szerencsekerék közönségaránya viszont 19,3 százalékról 15,8 százalékra zsugorodott, ami szintén hatalmas csökkenést jelent.

Látványos esést produkált a TV2 hírműsora, a Tények is a fiatalok körében.

Az előző heti 139 ezres átlagos nézőszám 112 ezerre esett vissza, a közönségarány 21,3 százalékról 18,4 százalékra csökkent, ezzel párhuzamosan az RTL Híradó nézőszáma szintén csökkent 135 ezerről 133 ezerre, viszont a közönségaránya 20,6 százalékról 21,4 százalékra nőtt, ami azt jelentheti, hogy múlt héten valamivel kevesebben tévéztek, de arányaiban többen nézték az RTL híreit, mint a TV2-ét.

Forrás: TV2 Play

 

A TV2 másik hétköznap jelentkező vetélkedő-showműsora, az Ütős ötös is nagyot veszített nézettségéből: az előző heti 136 ezerből múlt hétre 108 ezer maradt, a közönségarány 15,3-ról 12,8 százalékra esett.

Ráadásul,

III. Károly szombati koronázási ceremóniájáról az RTL közvetítése bizonyult a legnépszerűbbnek a hazai közvetítések közül.

A Fókusz különkiadása magabiztos győzelmet aratott a 18-49-es célcsoportban. Az RTL közvetítése 15,5 százalékos közönségarányt ért el, szemben a TV2 4,5 százalékos, a Hír TV 2,8 százalékos és az ATV 1 százalékos eredményéhez képest. A nézettségi adatok alapján az is elmondható, hogy a nézők egyértelműen csatornát választottak a koronázás követésére, a reklámblokkokat követően is visszakapcsoltak az RTL-re és végig kitartottak a közel 5 órás műsor alatt, amely során több alkalommal is kapcsolták Londonból a helyszínen tartózkodó Garay Annamáriát és Szellő Istvánt, a stúdióban pedig szakértő vendégek közreműködésével beszélgettek a ceremónia részleteiről.

Forrás: RTL Sajtóklub

 

A Vágó István emlékére vasárnap este műsorra tűzött Legyen Ön is milliomos! Heti Hetes különkiadása 18 százalékos közönségarányt ért el, több, mint 650 ezer néző búcsúzott így a kvízprofesszortól. Ez egyben azt is jelenti, hogy az emlékadás lett a vasárnap este legnézettebb televíziós műsora, a heti toplistán pedig a harmadik helyen végzett.

Hónapok óta nem fordult már ez elő, de múlt héten ismét megesett: a fiatalok körében, főműsoridőben mért közönségarányok tekintetében újra az RTL nyert15,2 százalékkal, a TV2 ezt követi a második helyen 12,6 százalékkal.

A teljes lakosság körében nem történt ilyen átrendeződés egyelőre: a keddi Szerencsekerék-adás végzett az első helyen 719 ezer nézővel, utána következik a már említett A mi kis falunk, majd a harmadik helyen megint egy Szerencsekerék-adást üdvözölhetünk. A Legyen Ön is milliomos különkiadásának ismétlése a hatodik helyen ért célba ebben a korcsoportban, Az álommeló viszont annyira nem népszerű az idősebbek körében, hogy a legnézettebb adás 475 ezres nézőszáma csupán a 29. helyre volt elég. A teljes lakosság körében még mindig a TV2 vezeti a nézettségi versenyt ahogy pár hónapja már megállapítottuk, a TV2 lett Magyarország néptévéje.

ez is érdekelhet

A TV2 lett Magyarország néptévéje

A TV2 a teljes lakosság körében már hónapok óta hasít, az RTL múlt héten belehúzott, és a fiatalok körében újra jó eredményeket ért el új (vagy új évaddal jelentkező) műsoraival, azonban a teljes lakosság körében nem tud labdába rúgni a TV2 mellett.

Tovább