Johnny Depp az alábbi hölgyek oldalán lesz a hétvégén látható: Kate Winslet, Gwyneth Paltrow, Heather Graham és Amber Heard, akit feleségül is vett, de nem lett jó vége!
Mortdecai (2015)
Mondhatnánk persze, hogy Kyril Bonfiglioli bűnügyi könyvsorozatának hőse egy Poirot, netán Sherlock Holmes koppintás, de Charles Mortdecai azért egy kicsit más, egy mindig elegáns nagyvilági műkereskedő, akinek remekül vág az agya, és akiben van egy kis szélhámos is. Vagyis egy önző fráter, aki még pojáca is. Ami remek szerep Johnny Deppnek, aki Paul Bettany-val az oldalán menekül vad orosz banditák, az angol titkosszolgálat emberei, megdöbbentően hosszú lábú felesége (Gwyneth Paltrow) és néhány nemzetközi terrorista elől, miközben egy lopott festmény nyomába ered, amelynek hátoldalán megtalálható az a titkos kód, amely elvezethet a nácik elrabolt kincseihez. Vagy nem! A rengeteg színes figura, kalandos fordulat és Depp kackiás bajusza ellenére a film bukásnak bizonyult a mozikban, talán nem is bízott benne eléggé a forgalmazó, hiszen nem vezette fel igazán jó reklámkampány, de pont az ilyen, kissé ódivatú történetek működnek jobban a tévében.
A pokolból (2001)
Furcsa, hogy alig két évvel Az Álmosvölgy legendája (1999) után Depp egy újabb kosztümös darabban vállalt „ütődött” korabeli nyomozót, de ez egy kicsit véresebbre sikerült, ráadásul Angliában játszódik. Hasfelmetsző Jack 1888 őszén tíz hét alatt öt kegyetlen, rituális gyilkosságot követett el, és ezzel sosem tapasztalt pánikot keltett Londonban. Abberline felügyelő, a Scotland Yard magányos nyomozója a rém nyomába ered. A különös rendőrről azt beszélik, sikereit az álmainak köszönheti; éjszaka meglátja, ki a tettes. Valójában nem álmokról van szó, a felügyelő ópiumfüggő, és vízióit az anyag produkálja. Ezúttal azonban olyan akadályba ütközik, amit ő sem láthatott előre: beleszeret abba a szép örömlányba (az ezúttal vörös Heather Graham), akiről tudja, ő lesz a következő áldozat, ráadásul a jelek szerint a legfelsőbb körök is érintettek a rémségekben.
Én, Pán Péter (2004)
Tetszik ismerni azt az internetes mémet, ahol Johnny Depp egy padon ülve vigasztal meg egy kisfiút, aki épp kiakad valami aktuális marhaság miatt? No, az a kisfiú korának épp legnépszerűbb gyerekszínésze, Freddie Highmore, a film pedig a Pán Péter regény születésének körülményeiről szól. Merthogy a sikeres skót színpadi szerző, James Matthew Barrie egy nap találkozik a Llewelyn Davies családdal: négy árva fiúval és gyönyörű édesanyjukkal (Kate Winslet). A rosszallások ellenére összebarátkozik a családdal, és a fiúkkal mindenféle huncutságot eszelnek ki. Képzelőereje vitorlás hajóvá változtatja a domboldalt, az egyszerű botból óriási kard lesz, a levegőbe eregetett sárkány elvarázsolt tündérként lebeg. Így válnak a Llewelyn Davies fiúk annak a Sohaországnak az Elveszett Fiaivá, ahol mindenki tud repülni, ahol egymást éri a sok csoda és csíny, és ahol még az idő is megáll. A film zeneszerzője, Jan A.P. Kaczmarek Oscar-díjat kapott a Legjobb filmzene kategóriában.
Rumnapló (2011)
Egy Hunter S. Thompson regény és Johnny Depp párosa egyszer már hatalmas sikert aratott: ez volt a Félelem és reszketés Las Vegasban (1998), és logikus volt, hogy a dolog máskor is működni fog. Nem feltétlenül működött, de ez nem okvetlenül a film hibája. Thompson Rumnaplója, amely Puerto Ricó-i élményeiről szól, nem lett ugyanolyan kultregény, mint a Félelem és reszketés – talán azért is, mert a szimpla alkoholizmusnak nincs meg az a rétegkultúrája, mint a drogfogyasztásnak -, de mindegy is, tessék megnézni, és ítélkezni. Depp mindenesetre itt jött össze Amber Hearddel, és mint tudjuk, nem lett jó vége a dolognak, és Puerto Rico fantasztikusan néz ki, újságíró hősünk kalandjai pedig szokás szerint kellőképpen hibbantak.