Tévénézettség: A Város Királynőinek valószínűleg több táskája van, mint nézője

Nagy szívességet tettek A Város Királynői a Farm VIP-nek.

Vajon mire gondolhattak az RTL-nél, amikor a nagyszerű Az Árulók után A Város Királynőit rakták a hétköznapok főműsoridős sávjába? Valószínűleg nem erre számítottak ők sem:

míg Az Árulók egy-egy adását az utolsó héten 265 ezren nézték a fiatalok körében, addig A Város Királynői adásait átlagosan csupán 125 ezren követték figyelemmel ebben a célcsoportban (kevesebb, mint a fele Az Árulók nézőszámának), az előbbinek 23,9 százalékos közönségaránya volt, az utóbbinak 13,3 százalék.

És ehhez az eredményhez az is hozzátartozik, hogy az első adást ennél jóval többen nézték, viszont ahogy telt a hét, úgy fogyatkoztak A Város Királynői nézői:

PORT.hu

 

Nagy szívességet tettek A Város Királynői a TV2-es Farm VIP-nak, hiszen amit Az Árulók „elvett” a TV2 műsorától, azt most visszakapta a csatorna, illetve a falusi reality: amikor Az Árulók futott az RTL-en, akkor a Farm VIP nézőszáma nagyon gyors ütemben csökkent, de az RTL krimirealityjének végeztével újra gyarapodik a Farm VIP nézőközönsége. Míg az előző héten még csak 156 ezren nézték a fiatalok körében a Farmot, addig a múlt héten ez a szám már 175 ezresre hízott, a közönségarány a korábbi 14,2 százalékosról 18,5 százalékra emelkedett, vagyis brutális gyarapodásnak indult újra a műsor, amint véget ért az RTL-en Az Árulók.

Forrás: TV2 Sajtószoba

 


Az első rész a fiatalok körében a tizedik helyen végzett a toplistán, a második rész már csak a 27. helyet tudta megszerezni, 45. helyen ért célba a harmadik epizód, a negyedik pedig a 47. lett. Az ötödik rész nem fért fel az 50-es toplistára. 


A Város Királynői tehát elég egyértelmű kudarc az RTL számára, de a vasárnapi Sztárbox döntő kárpótolhatja őket, igaz, ez volt az utolsó adása az aranytojást tojó műsorformátumnak 2023-ban. (Már be is jelentették a 2024-es folytatást.)

Forrás: RTL Sajtóklub

 

A fiatalok körében a múlt hét legnézettebb adása volt a Sztárbox vasárnapi döntője; 

374 559-en kapcsoltak az RTL-re, a közönségarány 30,9 százalékos volt. A teljes lakosság körében  778 181 nézőt és 21,9 százalékos közönségarányt ért el a műsor, ebben a célcsoportban a hét ötödik legnézettebb műsora lett, ezzel pedig megelőzte (még a teljes lakosság körében is!!) a Sztárban sztár leszek döntőjét, ami  775 606 nézővel és 22,8 százalékos közönségaránnyal a hatodik helyen ért célba a négy évnél idősebbek körében. A TV2 műsora a fiatalok körében 206 975 nézővel és 18 százalékos közönségaránnyal a harmadik legnézettebb műsor lett. Felettébb érdekesen alakult a műsor nézettsége, hiszen a TV2-es műsorok általában a teljes lakosság körében érnek el jobb eredményeket, most a helyezést tekintve mégis a fiatalok körében végzett jobb helyen a Sztárban sztár leszek döntője.

Forrás: RTL Sajtóklub

 


A fiatalok körében tehát első lett a Sztárbox döntője, az adás egyébként az éves toplistán a hatodik lett. Második helyen ért célba a vasárnap esti RTL Híradó, harmadik a már említett Sztárban sztár leszek döntő lett, negyedik helyezést ért el a Farm VIP legnézettebb, csütörtöki epizódja, ötödik lett a vasárnapi Fókusz, ami a Sztárbox előtt ment adásba.


A teljes lakosság körében a pénteki Tények lett a legnézettebb adás múlt héten, második helyre ért be a hétfői Tények, harmadik helyezett lett a csütörtöki Farm VIP adás. 

A fiatalok körében, főműsoridőben mért közönségarányok tekintetében a TV2 visszavette az RTL-től a vezető szerepet: 16,3 százalékot ért el a csatorna, míg az RTL 15,4 százalékkal ért be a második helyre.


Idénre már elfogytak a legnagyobb „durranások”, már ami az új műsorokat illeti, kíváncsian várjuk, hogy az RTL mivel rukkol elő, hogy újra beelőzze a TV2-t, és azt is kíváncsian várjuk, hogy a TV2-nek mi lesz erre a válasza.