Műsor: Goldmark Károly: Sába királynője, „Die königin von Saba, Op.27 nyitány; Goldmark Károly: Szulamit imája; George Friedrich Händel: Aria „Lascia ch’io pianga” from Rinaldo; Johann Sebastian Bach: BWV 165 „O heilges Gest- und Wasserbad”; Rimszkij Korszakov: A fülemüle és a rózsa; Kéménczy Antal: Sion – Zsoltar 137; Johann Sebastian Bach: Air – improvises live Andrea Bauer; Kodály Zoltán: A csitári hegyek alatt; Osvaldo Golijov: Ainadamar; Rimszkij Korszakov: Sadko – Song of India; Pusztai Csaba: Improvisation; Rimszkij Korszakov: Scheherezade; Arvo Pärt: Silentium; Giuseppe Verdi: Aida”O patria mia”
Alkotók: Bauer Andrea – Ének és a műsor művészi koncepciójának alkotója. Kéménczy Antal – Zongora, és a zenei átiratok alkotója. Pusztai Csaba – Ütős hangszerek és az ütős hangszerekre íródott átiratok alkotója.
Sába királynőjét a művészetben általában a megérkezése pillanatában ábrázolják, amint felajánlja javait a királynak, majd találós kérdéseket tesz fel az uralkodónak. A bölcsesség és a gazdagság kerül terítékre az egymással találkozó királyok között, míg ezen az estén e misztikus találkozást újra átélhetjük a szárnyalás, az alámerülés, az elmélyedés révén. A mű annak próbál a mélyére hatolni, hogy honnét származik az emberben a jó és a jóság, milyen lelki tartalmakat jelent a valahová való tartozása érzése, valamint az az emberi misszió, hogy valami önmagunkon túlmutató, nagy és állandó jelenségvilág részesei lehetünk: a természet és a természet ébredésének részesei, azaz szemtanúi és megélői.