A minőségi jazz két nagyon izgalmas és friss formációja lép fel egy estén: Bujdosó János kalandozóbb, kísérletezőbb triója és Krasznai Gita selymes, finom, melankólikus jazz-t játszó formációja.
Mediterrán mámor, közel-keleti révület, álomszerű rumba, bőkezűen adagolt pszichedelia, improvizatív kalandozások - ilyen világokat idéz a Bujdosó Trió különleges, eltéveszthetetlenül egyedi zenéje. Számtalan forrásból táplálkozó muzsikájuk egyedülálló recept szerint készül: alapvetően akusztikus zenéjüket finoman adagolt effektek színezik, gyakran bukkannak föl filmzenés ízek, a hangzást pedig olykor akár a New York-i avantgárd zenei törekvések (John Zorn, Marc Ribot) karcosságával is rokoníthatjuk. Mindezek összessége markáns és utánozhatatlan megszólalást eredményez, egy teljesen új színt a (világ)zenei palettán, amely leginkább talán „bizánci szörf dzsesszként” írható le.
A Bujdosó Trió 2011 telén alakult, tagsága a hazai alternatív/dzsessz/világzenei színtér olyan fontos zenekaraiból verbuválódott, mint - a teljesség igénye nélkül - az Egy Kiss Erzsi Zene, a Kampec Dolores, a Kistehén, a Meszecsinka, a Specko Jedno, az Ági és a Fiúk, a Pop Ivan.
2012 decemberében megjelent Gold for Leslie című bemutatkozó lemezüket „ellenállhatatlanul vonzó albumként” üdvözölte a kritika. Bujdosó János „szangvinikus, szabályokat ritkán követő, ösztönből fakadó, alapvetően lírai gitárjátéka” és a lemez dalai nemcsak a hazai zenei-éjszakai élet jellegzetes és rangos helyszínein hallhatók a budai A38-tól a pécsi Zsolnay Negyedig , hanem időközben már Franciaországban és Csehországban is megszólaltak.A Bujdosó Trió 2011 telén alakult, tagsága a hazai alternatív/jazz/világzenei színtér olyan fontos zenekaraiból verbuválódott, mint - a teljesség igénye nélkül - a Kistehén, az Egy Kiss Erzsi Zene, a Kampec Dolores, a Specko Jedno, a Pop Ivan ...
A csapat zeneszerzője, Bujdosó János fáradhatatlan figurája a hazai zenei életnek, zenekaraival bejárta Európát, eddig 3 szerzői albuma jelent meg, számos egyéb lemezen is szerepel komponistaként vagy társszerzőként, és pályája során jó néhány filmhez komponált kísérőzenét.
Fennállása másfél éve alatt a zenekar Budapest talán legaktívabb, legtöbbet koncertező klubzenekarává vált: hamar kialakult, lelkes közönségük örömére hétről hétre tűnnek fel a budapesti kulturális-éjszakai élet jellegzetes helyszínein, mindenütt zajos sikert aratva.
Krasznai Gíta egy gitárra írt dalait a Füstjel lemezhez hasonlóan jazzes, art-pop hangszereléssel hallhatjuk zenekarral az A38 hajón.
Krasznai Gíta dalszerző-gitáros-énekesnek a közös zenélés, festészet már közvetlen családi környezetében is mindennapos élmény volt. Később festészetet, majd tervezőgrafikát végzett, de mellette klasszikus gitárt és jazz-t is tanult és a hangszerkészítésbe is belekóstolt. A 2021-ben megjelent Füstjel című lemezén nemzetközi, jazz zenészekből álló zenész barátai szerepelnek és a szegedi Zenharmonix studióban évek alatt kísérletezték ki a magyar nyelven írt dalok hangzását.
Blaho Attila jazz-zongorista, tanár és zeneszerző billentyűzik a Füstjel című lemezen is. Saját zenekarával és különféle formációk közreműködőjeként Európa számos országa mellett játszott Japán, Thaiföld, India és Kína színpadain. Emellett a Blahonoiz Records alapítója, ami kísérleti elektronikus zenei tevékenységgel foglalkozik.
Turcsányi Áron első zenei inspirációi az édesapjától származnak. Áron először zongorán kezdett el tanulni, 10 évvel később viszont basszusgitárra váltott. Főleg a jazz, fuziós és funk zenék éltetik, de ennek ellenére minden zenei irányzat fele nyitott. Áron Szegeden él és itt zenél több zenei formációban. Geometro, Exit music, Eklektik és Haraszti Ádám Projekt.
Haraszti Ádám 6-éves korában kezdett el dobolni, majd később a londoni Institute of Contemporary Music Performance-ban tanult. Ő is több zenekarban játszik, de jelenleg saját zenekarán van a legynagyobb hangsúly, a mostani felállással már több, mint 20 külföldi fellépésük volt, és ezek mellett számos hazai klubban és fesztiválon is részt vettek.