Czirják Csaba (gitár), Mester Dániel (szaxofon), Molnár Bence (zongora), Bögöthy Ádám (bőgő), Czirják Tamás (dob)
Kelet és Nyugat találkozik Czirják Csaba gitáros legújabb szerzői lemezén, a Nap és Hold címűn, amit kvintetté bővült formációjával rögzített. Míg a pentaton hangkészletű dallamokban a magyar népzenei és a bartóki örökséget fedezhetjük fel, addig a harmóniafűzések jellegzetesen nyugatiak és a jazzre jellemzők. Czirják Csaba saját bevallása szerint ezúttal nem egy virtuóz jazzlemezt szeretett volna készíteni, hanem egy olyan melodikus anyagot, amelynek dallamfoszlányai megragadják és nem eresztik a hallgatót. A helyenként meditatív hangulatú, máshol fúziós jazz-rockba hajló lemez címével a zene irányát is jelzi, amennyiben az a földi, anyagi minőségeken túlit, a csillagokban rejtezőt, az univerzálisat veszi célba. A formáció harmadik lemezén – mely a 2017-ben megjelnt Markoláb című albumot, és a 2019-ben napvilágot látott Emma címűt követi – mindezt a jazzben szokatlan hangszerek is segítik: többek között a citera, amit Csaba ezúttal jazzhangszerré varázsol. A lemezbemutató koncerten Tálas Áron távollétében Molnár Bence zongorista fog közreműködni, szaxofonon Mester Dániel debütál a zenekarban, a ritmusszekcióban pedig a trió régi tagjait, a bőgőnél Bögöthy Ádámot, a doboknál pedig Czirják Tamást találjuk.
Csaba, miután második helyezést ért el a Pat Metheny által elnökölt, Magyar Rádió által szervezett jazz-gitár versenyen, egy ösztöndíj program keretében az amerikai Berklee College of Musicon tanult tovább, mellyel közvetlenül tapasztalhatta meg a bostoni jazz közösségben alkotó muzsikusok zenéjét. Tanulmányai befejeztével visszatért Magyarországra, ahol Bartók zenéjén keresztül eljutott a teljesen autentikus népzene világáig, melyből elsősorban a magyar, bolgár és a román zene inspirálta legjobban. Gitárjátéka a sokféle behatás eredményeként abszolút egyedülálló hangzást képvisel nem csak a hazai, de az európai zenében is, melyet a legmagasabb fokú technikai felkészültség éppúgy jellemez, mint az intimitás.