Štepan: G-dúr szonáta op. 3, No. 1.
Introduzione | Allegro | Andante non molto | Minuetto | Trio | Polonese | Capriccio (Allegro molto) | Allegro assai
Kozeluch: D-dúr szonáta op. 1, No. 3.
Allegro con brio | Poco adagio | Rondeau (Prestissimo)
Benda: G-dúr szonáta No. 8.
Allegro | Andante quasi allegretto | Andantino
C. Ph. E.Bach: 12 variáció a spanyol Foliára
Haydn: D-dúr szonáta Hob. XVI:37
Allegro con brio | Largo e sostenuto | Finale. Presto ma non troppo
Dobozy Borbála Liszt-díjas csembalóművész a pozsonyi Zeneművészeti Főiskolán kezdte, majd a prágai Zeneakadémián folytatta, majd a historikus előadói gyakorlatot a salzburgi Mozarteumban Liselotte Brändle, Nikolaus Harnoncourt és Johann Sonnleitner irányításával tanulmányozta. Itt szerezte meg második diplomáját. Pályájának meghatározó eseménye, hogy 1983-ban díjat nyert a belgiumi Brugge-ben rendezett, legrangosabbnak számító nemzetközi csembalóversenyen.
A legnevesebb fesztviálok vendége, valamint világszerte aktívan tart kurzusokat. A Liszt Ferenc Zeneakadémia habilitált docense, tanszéki csoportvezető.
Dobozy Borbála művészi tevékenysége középpontjában Johann Sebastian Bach életműve áll: szinte minden csembalóra írt kompozícióját eljátszotta, emellett előszeretettel tűzi műsorára alig ismert, vagy teljesen elfelejtett mesterek zenéjét (G.Th. Muffat, J. A. Benda, Chr. Schaffrath). Repertoárja szinte az egész csembalóirodalmat felöleli, beleértve a 20. századi és a kortárs zenét is. Több magyar zeneszerző – Arányi-Aschner György, Balázs Árpád, Hidas Frigyes és Hollós Máté – komponált már számára műveket, így számos ősbemutató fűződik nevéhez.