Bármilyen produkciót hoz létre Barabás Lőrinc, mindig gondosan megválogatja az adott zenei és hangulati irányzathoz legmegfelelőbb hangszeres környezetet, társakat, látványelemeket. Lassan egy évtizede dolgozik szólóban, a live act műfaj minimalizmusa felettébb közel áll hozzá. Rokonlélek a rohamosan növekvő rajongótáborral rendelkező német Niklas Paschburg, aki maga is multiinstrumentalista, az egyszemélyes hangfestés mestere. Külön-külön és közös palettáról is alkotnak ezen az esten.
Barabás Lőrinc 2013-as Sastra című albumával nyitotta meg világát a szólózenélés felé, majd ezt követte a 2015-ös Elevator Dance Music. Az Algorhythms a korhangulatnak megfelelően CD-tokba applikált pendrive-ként jelent meg. Eredeti szerzeményeinek megszólaltatásához trombitáján kívül billentyűs hangszereket, loopert és egyéb hangmodulátorokat használ. Olykor meditatív, „chill-out” hangulatot teremt, máskor ritmikusabb szövetet sző, a dance vagy az electro funk irányába mozdul el, de a jazzes játékmódnak sem fordít hátat. Határozott karakterű darabjai szinte filmzeneszerűek, s ugyanez elmondható a hamburgi születésű Niklas Paschburgról is, aki 2018-ban jelentette meg debütáló albumát Oceanic címmel. Paschburg számára a zongora jelenti a kiindulási alapot, amelyre újabb hangrétegeket terít laptopjával, sőt a természetből vett hangmintákkal, akár a hullámok zúgásával vagy a szél zajával. Eszköztárában megtalálható a harmonika és különféle ütőhangszerek is. Zenéjét hallva nem csodálkozunk, hogy kezdetben nagy hatással volt rá Nils Frahm és Ólafur Arnalds, ám mindig is az volt a célja, hogy egyedi, Niklas Paschburg-os világot teremtsen. Ez már a 2020-as Svalbard című albumon is erősen kirajzolódik.
A rendezvény szakmai partnere a Magyar Jazz Szövetség.