Az erdélyi születésű Koroknay András basszusgitárosként számos zenekarból lehet ismerős (jelenleg is tagja a Manaky reggae-triónak, az Àbáse élő felállásának és az Európa Kiadónak), egy ideje azonban szólóprojektje, a SunMa szerepel fókuszában. A magát nomád hangművészként jellemző zenész jelenleg Berlin és Budapest között osztja meg idejét, a 2020 óta gyarapodó kiadványok pedig egy dub-ból kiinduló, azt rengetegféle más stílussal, megszólalással keresztező meditatív zenei világot építenek.
A SunMa megvalósulását egy indiai utazás és az olyan fiatalkori zenei inspirációk állították irányba, mint Lee “Scratch” Perry és King Tubby. A dub-ban gyökerező zene különféle elektronikus stílusokkal találkozik, indiai klasszikus zenei hatások épülnek be a dalok szerkezetébe, megjelenik bennük a pszichedelikus jazz, a broken beat, de a városi, természeti hangképek és a moduláris szintézis végtelen variációs lehetősége is. “Flux” című 2020-as első EP-jét Goa inspirálta, a “Vana” című 2021 es második EP pedig a dub műfaji úttörői előtt tisztelgett, olyan zenésztársak segítségével, mint a berlini székhelyű producer Àbáse és Zahár Fanni fuvolista. Tavaly Októberben “RAM” címmel megjelent első albuma a broken és a nu-jazz felé tágította a projekt határait, az év végi “Kollwitz Tapes” mini-EP pedig még tovább a kísérleti elektronika felé. Ezt a színes zenei spektrumot élőben zenekari trió felállással (Klausz Ádám dobossal és Kálmán András billentyűssel kiegészülve) és szóló live set formájában is előadja, mindig az aktuális alkalomra és helyszínre szabva, sok improvizációval.
A Hajógyár jóvoltából létrejövő Kárpát-medencei Zeneipari Találkozó célja, hogy jól működő, hosszú távú együttműködést alapozzon meg a külhoni magyarlakta területek és az itthoni zeneipar legfontosabb szereplői között. A délutáni szakmai programok után a Kárpát-medencei zenei szcéna fontos előadói és tehetséges feltörekvői kerülnek reflektorfénybe az A38 színpadán.