Km.: Abdoulaye Lo (dob), Thierno Sarr (basszusgitár), Babacar Faye, El Hadji Omar Faye (ütőhangszerek), Assane Thiam (tama (beszélődob)), Ibrahima Cisse, Moustapha Baidy Faye (billentyűk), Papa Oumar Ngom, Mamadou Mbaye, Moustapha Gaye (gitár), Pascale Kameni Kamga, Birame Dieng (vokál), Alain Oyono
(szaxofon), Moussa Sonko (tánc, ütőhangszerek)
A szenegáli Youssou N'Dour nemcsak hazája, de általában az afrikai zene egyik legnagyobb hatású alakja, aki nagy befolyást gyakorolt arra, hogy a nyugati világban ismertté váljanak olyan afrikai stílusok, mint a mbalax és a wolof music. Mi több, előbbit, ezt a szenegáli tánczenét ő maga fejlesztette tökélyre, és rajta keresztül jutott el Peter Gabrielig és Paul Simonig, onnan meg a popzene főáramába. Ezúttal legutóbbi lemezével tér vissza, amely - mily meglepő - a Mbalax címet viseli.
Persze Youssou N'Dournak, ennek a lenyűgöző tenornak nem kellett visszatérnie gyökereihez, hiszen mindig is közel maradt azokhoz. Az anyai ágon griot, azaz nyugat-afrikai történetmesélő-énekes családi hagyományokba beleszületett, de azokat modern formában folytató zenész saját és hazája zenei hangzásvilágát is folyton fejlesztette, alakította. Már kisgyerekként énekelt a korszak legnépszerűbb zenekarában, a Star Bandben, majd megalapította saját együttesét, az Étoile de Dakart, amely a nyolcvanas évek elején kettészakadt, és N'Dour a Super Étoile de Dakarral már nemcsak megújította hazája zenéjét, de nemzetközileg is ismertté tette azt. Nagy hatással volt nyugati popsztárokra, akik meg őt emelték a nemzetközi popzenei körforgásba, Magyarországon is így járt először 1988-ban a Human Rights Now! turnén. A kilencvenes években már világslágert jegyzett Neneh Cherryvel (7 Seconds), de nem csak ez alapján illik ismerni, hiszen ő az egyik legnagyobb becsben tartott zenész, aki erre számos nagyszerű albummal szolgált rá. Ezek sorába illeszkedik a kulturális sokszínűségről szóló 2021-es Mbalax, amely óda az eddig ismert Afrikához, a jelen történeteivel és egy jobb jövő reményével.